پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد
سرخط خبرها

نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت

  • کد خبر: ۲۳۷۶۷۴
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت
آلمان برای دومین مرتبه گرفتار نحسی جام ملت‌های اروپا شد

به گزارش شهرآرانیوز، وقتی آلمانی‌ها در اولین مسابقه یورو ۲۰۲۴ با ۵ گل اسکاتلند را در هم کوبیدند کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم به کمتر از فینال جام ملت‌ها رضایت بدهد، اما ظاهراً میزبانی این مسابقات اصلاً برای آنها خوش یمن نیست و دوباره به همان بلایی که ۳۶ سال قبل دچارش شده بودند، گرفتار آمدند.

ژرمن‌ها در سال ۱۹۸۸ و چند ماه قبل از اتحاد دو آلمان، در قالب آلمان غربی میزبان جام ملت‌های اروپا شدند و تحت عنوان نایب قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ به عنوان مدعی اول قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشتند. همه چیز برای آنها تا نیمه نهایی خیلی خوب پیش رفت، اما شکست در یک دیدار فراموش نشدنی مقابل هلند کاخ آرزو‌های شاگردان فرانتس بکن بائر را ویران کرد تا آنها وداعی تلخ از یورو داشته باشند. جمعه شب نیز بعد از ۳۶ سال دوباره همان خاطره این بار در مرحله یکچهارم نهایی برایشان زنده شد تا آلمانی‌ها باز هم با نتیجه دو بر یک و البته این بار برابر اسپانیا شکست بخورند و از حالا به بعد باید جام ملت‌های اروپا را تحت عنوان تماشاگران عادی دنبال کنند. مسابقاتی که می‌توانست فوتبال آلمان در عرصه ملی را دوباره احیا کند، اما این اتفاق رخ نداد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->