صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آذرماه زمان بهره برداری از ورزشگاه آزادی تهران | درمرحله نازک کاری

  • کد خبر: ۲۹۴۲۳۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
مراحل ترمیم ورزشگاه آزادی تهران برای استفاده دوباره تیم‌های باشگاهی تهران و تیم ملی در حال انجام است، اما همچنان نمی‌توان زمان مشخصی را برای بازگشایی ورزشگاه آزادی تهران تعیین کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماه‌ها است که ورزشگاه آزادی به دلیل تعمیرات نمی‌تواند میزبانی از تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرد که این موضوع باعث خانه به دوشی و سرگردانی تیم‌ها شده است. از سوی دیگر شرایط نامناسب ورزشگاه‌های شهر قدس و تختی تهران موجب اعتراض شدید ارکان باشگاه‌ها شده است.

 وضعیت بد سایر ورزشگاه‌ها در استان تهران، باعث شد تا مسئولان ورزش برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی در اسرع وقت، متحد شوند و طبق آخرین اظهارات این ورزشگاه تا پایان آذرماه آماده بهره‌برداری مجدد خواهد رسید.

در این شرایط هر روز شاهد بازدید مسئولان مختلف از این ورزشگاه هستیم. علی صالحی، دادستان استان تهران آخرین مسئولی بود که از ورزشگاه آزادی بازدید و بر آماده‌سازی این ورزشگاه تأکید کرد.

 بازدید یک مسئول از قوه قضائیه باعث شد تا این سؤال به ذهن هواداران فوتبال برسد که چرا ارگان‌های دیگر خواهان آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هستند؟ مهدی نصیبی، سرپرست ورزشگاه آزادی در خصوص حضور افراد مختلف برای بازدید از ورزشگاه آزادی می‌گوید: «به هر حال دوستان علاقه‌مند هستند تا ورزشگاه آزادی هرچه زودتر آماده شود. حضور افراد مختلف برای بازدید از این ورزشگاه نشان می‌دهد که آماده‌سازی ورزشگاه آزادی تنها دغدغه مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیست و افراد مسئول در ارگان‌های دیگر هم به نوعی می‌خواهند تا به روند آماده‌سازی ورزشگاه آزادی کمک کنند تا این ورزشگاه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.»


 او در پاسخ به این سؤال که آیا این بازدیدها باعث کندی کار نمی‌شود، می‌افزاید: «خیر چنین اتفاقی نمی‌افتد چرا که کار بازسازی این ورزشگاه در 3شیفت انجام می‌شود تا آزادی در موعد مقرر آماده شود. تلاش ما بر این است که ورزشگاه آزادی به بهترین نحو ممکن و به صورت بسیار زیبا آماده بهره‌برداری شود تا هواداران در کنار بازی‌های زیبا از حضور در استادیوم آزادی لذت ببرند. در حال حاضر کار صندلی‌گذاری بخشی از ورزشگاه انجام شده و همان‌طور که دیدید در این بخش تلاش کردیم تا صندلی‌های زیبا و به‌روز به ورزشگاه اختصاص دهیم و در سایر بخش‌های ورزشگاه هم همین‌گونه کار صندلی‌گذاری انجام خواهد شد.»

 نصیبی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر ورزشگاه آزادی در چه مرحله‌ای قرار دارد، بیان می‌کند: « ساخت فونداسیون بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی به پایان رسیده و جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران درحال نازک‌کاری و تزئین است. ورزشگاه آزادی جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشورمان دارد و باید به بهترین نحو این ورزشگاه را نگهداری کنیم. تیم‌ها به دلیل خروج ورزشگاه از چرخه مسابقات با مشکل مواجه شدند و حالا باید قدر این ورزشگاه را بیشتر بدانیم و در جهت حفظ و نگهداری آن بیشتر تلاش کنیم.»

 او در خصوص وضعیت چمن این ورزشگاه می‌گوید: «کار نگهداری چمن ورزشگاه به بهترین نحو انجام می‌شود و نحوه آبیاری چمن ورزشگاه هم با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود. وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نسبت به سایر ورزشگاه‌ها بسیار خوب است و کار نگهداری از این چمن انجام می‌شود تا پس از بازگشایی ورزشگاه آزادی، زمین چمن آن هیچ مشکلی نداشته باشد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.