تاج عصا به دست شد+عکس زمان برای «امید»‌ها طلاست | تکلیف سرمربی تیم ملی المپیک چه شد؟ مدافع مغضوب پرسپولیسی‌ها محبوب قلعه‌نویی شد تاج به امارات سفر می‌کند داور بازی ایران و قطر معرفی شد غیبت ادامه‌دار اورونوف در ترکیب پرسپولیس دوری طولانی مدت روزبه چشمی از استقلال ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر | در انتظار سورپرایز‌های قلعه نویی زنوزی از ایران رفت ورزشگاه راشد امارات، میزبان استقلال و النصر شد احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر اسکوربرد ورزشگاه آزادی عوض شد + عکس ستایش اسطوره آرسنال از ستاره لیورپول تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام افشای دلیل اخراج خسرو حیدری از استقلال | مصاحبه آتشین و نتایج ضعیف وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند! انتقاد الجزایری‌ها به عملکرد گندوز یامال با مصدومیت به بارسلونا برگشت آذرماه زمان بهره برداری از ورزشگاه آزادی تهران | درمرحله نازک کاری پنجمی خراسان‌رضوی در کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور
سرخط خبرها

احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر

  • کد خبر: ۲۹۴۳۶۷
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر
احتمال دارد امیرقلعه‌نویی برای بالابردن قوه تکنیکی تیم ملی در بازی با تیم ملی فوتبال قطر، از مهدی قایدی در ترکیب اصلی استفاده کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه‌شب در شهر دبی امارات رخ در رخ تیم ملی فوتبال قطر قرار خواهد گرفت. تیم ملی فوتبال ایران طبق برنامه باید این بازی را در ورزشگاه خانگی مقابل قطر برگزار می‌کرد، اما اتفاقات سیاسی منطقه موجب شد محل برگزاری این بازی به کشور دیگری منتقل شود.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم ملی در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان به تساوی دست یافت اما با توجه به اینکه تیم ملی در آن بازی ده‌نفره بود و دیدار فوق نیز در ورزشگاه خانگی ازبک‌ها انجام شد، خرده‌ای به نتیجه به‌دست‌آمده گرفته نشد.

در بازی با قطر اما به دلیل اینکه تیم ملی ایران روی کاغذ میزبان است، تیم ملی نیاز به برد دارد که قلعه‌نویی قصد دارد با به‌کارگیری یک ترکیب هجومی‌تر نسبت به بازی قبل، به نوعی وضعیت جدیدی را در خط آتش ایجاد کند.

گفته می‌شود شاید مهدی قایدی که با بازی در ورزشگاه‌های کشور امارات آشنایی کامل دارد، در این بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این احتمال برای بازی سه‌شنبه‌شب بسیار بالاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->