صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش استاندار خراسان رضوی به برخی حواشی مراسم تودیع و معارفه‌اش

  • کد خبر: ۲۹۴۲۳۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل یکی از منتقدین مراسم معارفه خود ضمن دیدار و گفتگو با ایشان، برای برخی رخداد‌های نامناسب در حاشیه این مراسم از او دلجویی‌ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی در منزل دختر شهید عرفائی حضور پیدا کرد و برای برخی حواشی روز گذشته، تکدر خاطر خود را اعلام نمود.

به گفته طباطبایی این دیدار، ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ و بلافاصله پس از شنیدن خبر این اتفاق توسط استاندار خراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

غلامحسین مظفری که خود از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا محسوب می‌شود، در این دیدار ضمن تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برخی از بستگان ایشان، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت: خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و اینجانب تکریم شما و همه مهمانانی که روز گذشته به مراسم آمده بودند را وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.