صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است

  • کد خبر: ۲۹۴۳۸۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
وزیر دفاع گفت: همانگونه که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ از محور مقاومت شکست خورد، امروز نیز در بسیاری از حوزه‌ها ضرباتی جبران‌ناپذیر دریافت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ دانشگاه‌ صنعتی مالک اشتر با حضور امیر سرتیپ خلبان دکتر عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران در این دانشگاه برگزار شد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم با اشاره به مسائل منطقه اظهار کرد: همانگونه که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ از محور مقاومت شکست خورد، امروز نیز در بسیاری از حوزه ها ضرباتی جبران ناپذیر دریافت کرده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز انتظارات از دانشگاه های کشور به خصوص دانشگاه صنعتی مالک اشتر زیاد است، گفت: چشم امید کشور به دانشگاه ها هست که با ارتباط گیری با صنعت و با بکارگیری فناوری های جدید در رفع گلوگاه های صنعتی موثر عمل کنند و این مهم جز با برنامه ریزی، تلاش و کار جهادی انجام پذیر نیست.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه دانشگاه باید تولید علم کند، افزود: مقالات دانشجویان نباید تنها با معیارهایی که در خارج از کشور وجود دارد، سنجیده و داوری شود بلکه نتایج این مقالات باید در خدمت توسعه صنعتی و جهت بخشی به علوم نوین در کشور نیز استفاده شود.

وزیر دفاع در ادامه این مراسم ضمن بیان تفاوت های ریشه ای نظام اسلامی با نظام غربی افزود: ما در جبهه حق و در مکتب امام حسین(ع) هستیم و باید با کار و تلاش ۱۰ برابری دشمن را شکست دهیم و ان شاءالله عرصه را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنیم و در این مسیر شما دانشجویان نقش بسیار پررنگ و بااهمیتی دارید.

امیر سرتیپ نصیر زاده در پایان این مراسم یادآور شد: در دانشگاه علاوه بر فعالیت های علمی، فعالیت های تربیتی و فرهنگی نیز باید از امتیاز بالایی برخوردار باشند؛ زیرا دشمن در این حوزه نیز در حال تهاجم به کشور است و شما دانشجویان باید در خط مقدم این عرصه با دشمن مقابله کنید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.