صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بلعیدن زالو، چوپان مشهدی را راهی بیمارستان کرد (۲۳ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۳۹۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
فوق تخصص بیماری‌های ریه بیمارستان قائم (عج) مشهدگفت: چوپان مشهدی به علت نوشیدن آب راکد و ناسالم چشمه در حین چرای دام‌های خود در صحرا که زالو وارد ریه وی شده بود، به اورژانس این مرکز درمانی مراجعه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مریم مسینایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: چوپان مشهدی به علت نوشیدن آب راکد و ناسالم چشمه در حین چرای دام‌های خود در صحرا که زالو وارد ریه وی شده بود، پس از بروز سرفه‌های مکرر همراه با خروج خون از دهان، به اورژانس این مرکز درمانی مراجعه کرد.  پس از مراجعه جوان مذکور به اورژانس بیمارستان قائم (عج) مورد بررسی تیم درمانی این مرکز قرار گرفت که وجود یک زالو در ورودی ریه و تار‌های صوتی وی محرز و از طریق دستگاه «برونکوسکوپ» خروج زالو انجام شد.

وی ادامه داد: طبق بیان شرح حال بیمار مبنی بر نوشیدن آب از چشمه به میزان زیاد، مشخص شد که زالو از طریق نوشیدن آب راکد، در ورودی ریه و مجاری هوایی فوقانی وی وارد شده است.

فوق تخصص بیماری‌های ریه و پزشک معالج این بیمار بر ضرورت توجه عمومی به نوشیدن آب از محل‌های ایمن و مطمئن تاکید و بیان کرد: به مردم توصیه می‌شود از نوشیدن آب‌های راکد، آب چشمه‌ها و آب‌های آلوده به طور جدی خودداری کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.