صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرداخت حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال برای سلامت مردم خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۹۴۵۲۳
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده، در شش ماه نخست سال ۱۴۰۳ به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور واریز شد.

شاکررضا مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: بخشی از مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه عمران و آبادانی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، سلامت مردم و ترمیم حقوق بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از محل یک درصد درآمد مالیات بر ارزش افزوده، برای حوزه سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت شد. یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه سلامت به منظور پیشگیری و پوشش کامل درمان افراد ساکن در روستا‌ها و شهر‌های دارای ۲۰ هزار نفر جمعیت و پایین‌تر و جامعه عشایری و تأمین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق توسعه‌نیافته استان اختصاص می‌یابد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی بیان کرد: جزئیات هزینه‌کرد مبالغ واریزی برای حوزه سلامت در دست دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد که به محض اعلام، جهت شفاف‎سازی، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.