صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای پخش یک موسیقی خارج از عرف در برنامه «سیمای خانواده» و عذرخواهی از مردم + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۵۴۳
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
  • ۲
در پی پخش موسیقی یک فیلم ایرانی در ثانیه‌های پایانی «سیمای خانواده»، روابط عمومی این برنامه از وقوع این خطا عذرخواهی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط‌عمومی برنامه «سیمای خانواده» به خاطر پخش موسیقی یک فیلم ایرانی که خارج از عرف برنامه عنوان شده است، در ثانیه‌های پایانی این برنامه، از وقوع این خطا عذرخواهی کرد.

روابط عمومی «سیمای خانواده» در اطلاعیه ای نوشت:

«باسمه تعالی
به استحضار مخاطبان گرانقدر برنامه سیمای خانواده می‌رساند در ثانیه‌های پایانی برنامه به مورخ ۲۱ مهرماه، بر اثر سهل‌انگاری و خطای فردی، بخشی از موسیقی یک فیلم سینمایی ایرانی پخش شد که در آن حدود شرعی رعایت نشده بود. مسئولان برنامه در بدو اتفاق متوجه این اشتباه شده و ضمن برخورد جدی با عامل این سهل‌انگاری، راه اشتباه مجدد را بستند.

به این وسیله از مخاطبان و همراهان همیشگی سیمای خانواده برای این اشتباه عذرخواهی می‌نماییم و از این که این برنامه با سابقه، که پایگاه سبک زندگی اسلامی‌ایرانی است و با محتوایی برگرفته از ارزش‌های اسلام و انقلاب و با کارشناسانی متخصص و متعهد، مورد توجه و دقت انبوه مخاطبین تیزبین است بر خود می‌بالیم.

دست‌اندرکاران سیمای خانواده از عموم خانواده‌های مومن و آگاه ایرانی که با نگاه نقادانه و دغدغه‌مند فرزندان خود را در این برنامه با امر به معروف و نهی از منکر یاری کردند، کمال تشکر را دارد.»

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
سلام
آنچه در شرع ما در کتب فقهی موجود است و در حوزه های علمیه اکنون تدریس میشود موسیقی مجاز و حلال نداریم و هیچ فتوا و حکم ثانویه هم در این رابطه صادر نشده
حالا چطوری این موسیقی غیر مجاز و بقیه مجاز است علمای دین توضیح بدهند بهتر است
هادی
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
حالا یه قری هم مردم دادن بی خیال عمدی نبوده شادش کنید??