صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پایان کار پاکبانان فوتسالیست شهرداری مشهد + ویدیو

  • کد خبر: ۲۹۴۵۹۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
دومین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان فیروزه‌ای مشهد الرضا (ع) شب گذشته با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان فیروزه‌ای مشهد الرضا (ع) با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۳ تیم و ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد در نهایت تیم فوتسال پاکبانان منطقه ۹ موفق شد کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

در بازی نهایی این تورنمنت تیم منطقه ۹ موفق شد در یک دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل منطقه ثامن به برتری برسد. مسابقه فینال این دوره که در سالن شهدای تاکسیرانی مشهد برگزار شد با استقبال هواداران، پاکبانان، خانواده بزرگ شهرداری مشهد همراه بود. همچنین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و مدیران شهری جزو مهمانان ویژه روز آخر مسابقات بودند.

در بازی رده بندی که بین تیم‌های منطقه ۵ و منطقه ۳ برگزار شد در نهایت این بازیکنان منطقه ۵ بودند که موفق شدند با برتری ۴ بر ۳ مقابل حریف عنوان سوم بازی‌ها را به خودشان اختصاص دهند.

دومین دوره "مسابقات فوتسال پاکبانان فیروزه‌ای مشهد الرضا (ع) " با همکاری معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد برگزار شد. این مسابقات به مناسبت "بزرگداشت مقام پاکبان" و در قالب یک رویداد فوتبالی مخصوص پاکبانان مشهد، با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه خدوم و محترم پاکبانان، از ابتدای تیرماه شروع شده بود شب گذشته به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.