غیبت ادامه دار اورونوف در ترکیب پرسپولیس دوری طولانی مدت روزبه چشمی از استقلال ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر | در انتظار سورپرایز‌های قلعه نویی زنوزی از ایران رفت ورزشگاه راشد امارات، میزبان استقلال و النصر شد احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر اسکوربرد ورزشگاه آزادی عوض شد + عکس ستایش اسطوره آرسنال از ستاره لیورپول تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام افشای دلیل اخراج خسرو حیدری از استقلال| مصاحبه آتشین و نتایج ضعیف وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند! انتقاد الجزایری‌ها به عملکرد گندوز یامال با مصدومیت به بارسلونا برگشت آذرماه زمان بهره برداری از ورزشگاه آزادی تهران | درمرحله نازک کاری پنجمی خراسان‌رضوی در کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور درددل های داور مشهدی که از لیست بین المللی خط خورد | زاهدی: همه زحماتم به باد رفت فرشید سمیعی: متوهم‌ها می‌گویند دنبال سرمربی خارجی نیستیم سرمربی استقلال احتمالا تا نیم فصل بماند | بخت بلند بختیاری جلالی از رویارویی با رونالدو محروم شد| تشدید مصدومیت هافبک ملی‌پوش پایان کار کاراته‌کا‌های ایران در مسابقات بین‌المللی ایتالیا
سرخط خبرها

پنجمی خراسان‌رضوی در کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور

  • کد خبر: ۲۹۴۲۲۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
پنجمی خراسان‌رضوی در کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور به پایان رسید و تیم پُرحاشیه اعزامی خراسان‌رضوی در این رویداد به مقام پنجمی تیمی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مشهدی‌ها که قرار بود طبق قوانین توافقی فدراسیون و وزارت آموزش‌و‌پرورش با حمایت‌های اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی روانه این رقابت‌ها شوند، در دقیقه ۹۰ پشتشان خالی شد و مجبور شدند با هزینه‌های هیئت بسکتبال استان به میدان بروند؛ اتفاقی که حواشی زیادی را به‌همراه داشت و گفته می‌شود حتی برخی نفرات اعزامی بعد از این ماجرا از فهرست کنار‌گذاشته شده و فرد دیگری به جای آن نفر روانه مسابقات شده است. با‌این‌حال مشهدی‌ها در این دوره مسابقات دو طلا و یک برنز دشت کردند؛ مدال‌هایی که در پایان منجر به پنجمی تیم خراسان‌رضوی شد. امیرمهدی بخت‌آور در وزن ۳۸‌کیلوگرم مدال برنز را برای خراسان‌رضوی به ارمغان آورد. بهراد تاجیک در وزن ۶۲‌کیلوگرم و محمدرضا اشکانی نیز در ۸۵‌کیلوگرم دو مدال ارزشمند طلا را برای کاروان خراسان‌رضوی کسب کردند. در پایان این مسابقات تیم خوزستان با ۲۰۰‌امتیاز، مازندران ۱۴۱‌امتیاز و فارس ۱۱۶‌امتیاز اول تا سوم شدند و تیم خراسان‌رضوی نیز با ۱۰۱‌امتیاز بر سکوی پنجم ایستاد. رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران و با همکاری وزارت آموزش‌و‌پرورش برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->