صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی خارجی بیاید بختیاری‌زاده می‌رود| جدایی سهراب کلیدخورد

  • کد خبر: ۲۹۴۶۱۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
چنانچه مدیران باشگاه استقلال نام سرمربی خارجی را رسانه‌ای کنند سهراب بختیاری‌زاده تصمیم خود برای جدایی از کادر فنی استقلال را عملی خواهد کرد. بختیاری‌زاده به نزدیکان خود اعلام کرده تحت هیچ شرایطی در استقلال دستیار کار نمی‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت در استقلال مشغول به فعالیت شد مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که قطعا یک سرمربی خارجی به خدمت خواهند گرفت و حضور بختیاری‌زاده موقت است. حتی گفته شد که بختیاری‌زاده نیز خود در جریان این برنامه قرار دارد و قبول کرده به عنوان سرمربی موقت در استقلال کار کند. یکی دیگر از مباحثی که در آن ایام مطرح شد این بود که بختیاری‌زاده در صحبتی که با مدیران باشگاه استقلال داشته با این موضوع نیز موافقت کرده که در صورت انتخاب سرمربی جدید خارجی در کادرفنی استقلال باقی بماند.

سهراب بختیاری‌زاده اما قصد ندارد در صورت حضور سرمربی جدید خارجی به مربیگری در استقلال ادامه دهد. بختیاری‌زاده به دستیاران خود اعلام کرد قطعا با حضور سرمربی خارجی جدید در استقلال این تیم را ترک خواهد کرد تا سرمربی جدید برای انتخاب گزینه مورد نظر خود آزادی عمل داشته باشد. البته این همه دلایل تعارف آمیز سهراب بختیاری‌زاده نیست و این مربی ظاهرا علاقه ندارد بعد از تجربه سرمربیگری در استقلال به عنوان کمک نامش در این باشگاه مطرح شود و به نوعی قصد دارد در صورت انتخاب سرمربی جدید در اوج با این باشگاه خداحافظی کند تا شاید دوباره روزی شانس به او لبخند زده و به عنوان سرمربی به این تیم بازگردد.


حالا باید دید مدیران باشگاه استقلال که در روزهای اخیر دائم درباره انتخاب سرمربی جدید صحبت به میان آورده‌اند و حتی اعلام شده نهایت تا پنج شنبه همین هفته نام سرمربی جدید رسانه‌ای خواهد شد آیا قادر به انتخاب سرمربی مورد نظر خود خواهند بود یا اینکه این ماجرا قرار است تا بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان نیز به درازا بکشد و به یک ماجرای فرسایشی تبدیل شود؟!

از رگکامف به عنوان گزینه نهایی باشگاه استقلال برای هدایت این تیم یاد می‌شود اما این گزینه نیز عقبه آن چنان پررنگی در فوتبال ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.