صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گوندوز در صدر اخبار رسانه‌های الجزایر

  • کد خبر: ۲۹۴۶۵۳
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
الکسیس گندوز، دروازه‌بان پرسپولیس، در پیروزی یک بر صفر الجزایر مقابل توگو در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا، با ثبت کلین‌شیت و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین درخشید و تحسین رسانه‌های الجزایری را برانگیخت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال الجزایر و توگو در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا به مصاف هم رفتند و الجزایر با پیروزی ۱ بر ۰ به چهارمین برد متوالی خود دست یافت و با ۱۲ امتیاز در صدر گروه E قرار گرفت. «الکسیس گندوز»، دروازه‌بان پرسپولیس، در دومین بازی متوالی خود برای تیم ملی الجزایر موفق به ثبت کلین شیت شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

رسانه‌های الجزایری نیز از عملکرد او تمجید کرده و به سیو فوق‌العاده‌اش در پایان بازی اشاره کردند.

رسانه «DZ YELLOWPAGES» در این باره نوشت: او در این دیدار بسیار مورد توجه قرار گرفت و با وجود چند اشتباه کوچک، در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت، به‌ویژه با یک سیو فوق‌العاده در پایان بازی که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

رسانه Le Fennec Des Surfaces نوشت: الکسیس گندوز دو بازی خوب را به نمایش گذاشت و با سیو‌های حیاتی خود، رقابت را در زمان بازگشت «ماندرا» در درون دروازه الجزایر بالا برد.

دیگر رسانه الجزایری نوشت: آیا پس از عملکرد فوق‌العاده الکسی گندوز امروز، دروازه‌بان شماره یک خود را پیدا کرده‌ایم؟ گندوز ۱۰ سیو داشت که ۷ مورد آنها از داخل محوطه جریمه بود. او با امتیاز ۹.۳، بالاترین امتیاز را در زمین کسب کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.