صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: روحانیون پیش‌قراولان ترویج فرهنگ اسلامی هستند

  • کد خبر: ۲۹۴۶۵۶
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
رئیس اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: روحانیون پیش‌قراولان ترویج فرهنگ اسلامی و حافظان ارزش‌های دینی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بهمن، ضمن گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش، با بیان اینکه روحانیون حافظان ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه به شمار می‌روند، اظهار کرد: در طول تاریخ، روحانیون همواره به عنوان حافظان ارزش‌های دینی و فرهنگی جوامع اسلامی شناخته شده‌اند و با بهره‌گیری از دانش عمیق خود از معارف اسلامی، نقش بسزایی در ترویج آموزه‌های دین مبین اسلام و تقویت بنیان‌های اخلاقی جامعه ایفا کرده‌اند.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ اسلامی در عصر حاضر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به هجمه‌های فرهنگی و تبلیغات سوء دشمنان اسلام، آشنایی جوانان با ارزش‌های اصیل دین و تقویت ایمان آن‌ها، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این تهدیدات داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمن، روحانیون را الگو‌های اخلاقی جامعه دانست و تصریح کرد: روحانیون به عنوان الگو‌های اخلاقی جامعه باید در همه ابعاد زندگی خود، رفتار شایسته و اخلاق نیکو داشته باشند؛ چراکه تأثیر بسزایی در جذب مردم به دین و تقویت وحدت و انسجام جامعه اسلامی دارند.

رئیس اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه قشر روحانیون با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، نقش کلیدی در ترویج فرهنگ دین مبین اسلام ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط روحانیون با مردم، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آن‌ها و ایجاد زمینه‌های مناسب برای تبلیغ دین، از جمله اقداماتی است که می‌تواند به ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های اسلامی کمک کند.

در پایان این دیدار، از تلاش‌های صادقانه روحانی بازنشسته محمدعلی عراقی، رئیس سابق عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، تجلیل شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.