صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زور شاگرد به استاد نرسید| فردوسی کامبک خورد

  • کد خبر: ۲۹۴۶۹۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
در نخستین هفته از لیگ دسته ۲ فوتبال، نماینده مشهد به میدان رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال فردوسی ثامن در هفته اول لیگ دسته ۲ فوتبال ایران در شهر رشت به مصاف سپیدرود رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. شاگردان رضا ناصحی که در این بازی ابتدا با گل دقیقه ۳۱ جعفری که روی ریباند یک ضربه ایستگاهی از حریف پیش افتاده بودند خیلی زود و روی یک غافلگیری در دقیقه ۳۲ مرتکب خطاب پنالتی شدند و میلاد پورصف‌شکن موفق شد بازی را به تساوی بکشد. در ادامه شاگردان اکبر میثاقیان باتوجه به شرایط زمین و استفاده از امتیاز میزبانی تا حدودی سوار بازی بودند اما بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

در همان ثانیه نخست شروع نیمه دوم فرار امید نافذ از خط میانی زمین فردوسی تا داخل محوطه جریمه مهمان ادامه یافت تا همین بازیکن در حالت تک به تک گل دوم سپیدرود را وارد دروازه حریف کند.

بعد از این گل تیم فردوسی چند موقعیت نصف و نیمه را روی دروازه سپیدرود ایجاد کرد که در مهم ترین آن‌ها در دقیقه ۸۹ شوت ساسان رجب زاده از داخل محوطه شش قدم با عکس العمل درخشان شهاب عادلی همراه شد تا مهمترین موقعیت تیم مهمان برای رسیدن به گل تساوی توسط عادلی ناکام بماند.

تیم فوتبال فردوسی ثامن مشهد در هفته دوم این پیکارها روز سه شنبه اول آبان ماه ۱۴۰۳ باید در استادیوم ثامن الائمه مشهد به مصاف آبی پوشان زیدون خوزستان برود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.