صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به مشکل شهروند با نرم‌افزار «شهر من».

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به ستون حرف مردم نوشت، نرم‌افزار «شهر من» که مربوط به شهرداری مشهد است حدود دو هفته است که حساب کاربران از جمله بنده را مسدود کرده است. علت این امر نیز این است که برای خرید بلیت مترو حدود دو هفته پیش اقدام کردم، اما هنگام شارژ کیف پول، نرم‌افزار، پول از حساب بانکی کسر نمی‌کرد ولی کیف پول را شارژ می‌کرد. پیگیری کنید چرا سامانه قطع است؟

در پاسخ به این مطالبه شهروند مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد می‌گوید: روزانه تعداد زیادی از شهروندان از نرم‌افزار «شهر من» استفاده می‌کنند قطعی دو هفته‌ای آن هم برای سامانه‌ای که روزانه تعداد زیادی استفاده‌کننده دارد به هیچ عنوان منطقی نیست.

وحید رهبر بیان می‌کند: ما هر روز در این نرم‌افزار مسابقه روزانه برگزار می‌کنیم. موضوع قطعی یا کندی نرم‌افزار لحظه‌ای رصد می‌شود. در عین حال به نظر می‌رسد از آنجا که این آپ همانند سایر نرم‌افزارهای دیگر در بستر وب نیاز به به‌روزرسانی دارد. احتمالا مشکل شهروند این مسئله باشد.

وی اظهار می‌کند: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این‌چنینی به شهروندان پیشنهاد می‌دهیم در صورت مشاهده چنین وضعیتی، نسخه نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی ‌و مجددا نصب کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.