صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاریخ و ساعت بازی تیم های فوتسال فرش آرا و شهرداری بندرعباس | استارت دوباره هیجان از سالن شهید بهشتی

  • کد خبر: ۲۹۴۸۲۸
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
هفته هشتم رقابت‌‎های لیگ برتر فوتسال عصر فردا (پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و نماینده مشهد باید در سالن شهید بهشتی این شهر به مصاف پالایش نفت بندرعباس برود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتسال فرش‌آرا در حالی از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳) میزبان این بازی است که شاگردان احمد شفیعی به دنبال اولین پیروزی خانگی و دومین برد فصل هستند. در سوی مقابل پالایش نفت بندرعباس هم تیم خوبی است که امسال با کمک مربی مشهدی خود توانسته جزو بالانشینان جدول باشد و در رتبه چهارم قرار دارد.

مصطفی طیبی، بازیکن سال‌های نه چندان دور همین تیم فرش‌آرا مشهد که سابقه بازی در جام‌جهانی و کسب افتخارات متعدد آسیایی را با پیراهن ملی در کارنامه دارد، حالا یکی از مربیان تیم بندرعباس است و بازگشت او به مشهد و تقابل با تیم شهرش می‌تواند از نکات جالب توجه این بازی باشد.

در سوی مقابل حضور مجید مرتضایی به عنوان مدیرفنی کنار کادر فرش‌آرا هم از هفته گذشت اوضاع این تیم را به کل متحول کرده است. به شکلی که فرشی‌ها حالا با انگیزه و روحیه بالاتر، فعل خواستن را صرف کرده و در به در دنبال پیروزی و فرار از پایین جدول هستند.

فرش‌آرا با ۵ امتیاز تیم سیزدهم جدول ۱۴ تیمی است. در سایر بازی‌های هفته نیز گیتی‌پسند به مصاف شهرداری ساوه می‌رود، ایرالکو پذیرای سفیر گفتمان خواهد بود، فولاد زرند میزبان کراپ شهر الوند است، نماینده قم با مس سونگون رو به رو می‌شود، فولاد هرمزگان به دیدار گهرزمین می‌رود و در بازی آخر هفته نیز سن‌ایچ پذیرای نفت اصفهان است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.