اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی علی نعمتی هم به تیم ملی رسید استرلینگ ستاره جدید آرسنال رفیعی جایگاهش را در پرسپولیس پس گرفت پرسپولیس با نظر چه کسی مهاجم جذب می کند؟ استقلال و معضلی به نام محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و آتلانتا| جشنواره گل در شب حضور مهدی نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد+ ویدیو گل‌ها(۹ شهریور ۱۴۰۳)| اولین برد مقابل آقا یحیی ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد(۹ شهریور ۱۴۰۳) شروع کابوس‌وار ستاره اسپانیایی در آرسنال پاشازاده: برکناری نکونام خنده دار است پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه فشرده سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا مشهد با ۲ تیم در لیگ‌برتر فوتسال امید‌ها بانوی مشهدی در خط آتش پاریس آوانا و مسئله لیگ دسته سوم یا چهارم یورش شهرستان‌ها به فوتبال مشهد! پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین عذرخواهی حسینی بدون یک کلین شیت
سرخط خبرها

مشهد با ۲ تیم در لیگ‌برتر فوتسال امید‌ها

  • کد خبر: ۲۴۸۱۹۲
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
مشهد با ۲ تیم در لیگ‌برتر فوتسال امید‌ها
فرش‌آرا و استعدادهای درخشان حریفانشان در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را شناختند.

به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌برتر امید فوتسال ایران فصل۱۴۰۴-۱۴۰۳ برگزار شد و دوازده تیم حاضر در این دسته از مسابقات حریفانشان را شناختند. در این دوره از مسابقات شهر مشهد و استان خراسان‌رضوی دو نماینده دارد. تیم‌های فوتسال امید‌های فرش‌آرا و استعداد‌های درخشان درحالی در این دوره از مسابقات حاضرند که در سال‌‎های گذشته معمولا این دو تیم در دسته امید‌ها تیم‌داری کرده و همواره حضور داشته‌اند. امسال تیم فوتسال فرش‌آرا که تیم لیگ‌برتر بزرگ‌سالان هم دارد، در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند، هیئت‌فوتبال قم، فولاد زرند ایرانیان و چادرملوی اردکان هم‌گروه است؛ گروهی که با توجه به حضور دو مدعی همیشگی لیگ‌برتر بزرگ‌سالان یعنی مس و گیتی‌پسند، به احتمال فراوان گروه مرگ خواهد بود.

در سوی دیگر در گروه اول تیم استعداد‌های درخشان مشهد با اروم آلیاژ ارومیه، سپاهان نوین اصفهان، شاهد تهران، مس کرمان و گل‌گهر سیرجان هم‌گروه است. طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال، بازی‌های دور رفت از بیست‌وسوم شهریور آغاز می‌شود و دور رفت مسابقات گروه اول به میزبانی مشهد و باشگاه استعداد‌های درخشان برگزار خواهد شد.

میزبان دور رفت گروه دوم مسابقات هم تیم هیئت‌فوتبال قم است. هنوز تکلیف میزبان دور برگشت گروه اول مشخص نیست، اما دور برگشت گروه دوم به میزبانی چادرملو در شهر اردکان برگزار خواهد شد. باید دید در پایان این مسابقات نمایندگان مشهد چه عملکردی از خود برجا خواهند گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->