صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طهوریان‌عسگری: هر خانواده مشهدی می‌تواند یک گروه دوام ثامن باشد + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۹۷۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آرزوی ما این است که به سمتی برویم که در شهر حضرت‌رضا(ع)، با حدود ۸۰۰ هزار تا یک میلیون خانواده طرحی را شروع کنیم که هر خانواده یک گروه دوام ثامن باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان‌عسگری در مراسم «شکرانه خدمت»، آیین تقدیر از داوطلبین واکنش اضطراری محلات ۱۴۰۳ (دوام ثامن) که امروز (۲۶ مهرماه)، در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: گروه دوام ثامن یکی از فرصت‌های کم‌نظیر باهم‌بودن برای حفظ جان خودمان و حفظ جان همشهریان است.

وی بیان کرد: افرادی خلاقیت به خرج دادند و در کنار رخداد‌های مختلف اجتماعی شهر مشهد، گروهی تحت عنوان «دوام ثامن» را دور هم جمع کردند تا شهری سالم داشته باشیم، مردم بتوانند از سلامت بیشتری در بحران‌ها برخوردار باشند و در بحران‌های سنگین از خود مردم در کمک به حل مسائل استفاده کنیم تا کمترین آسیب به شهر و شهروند وارد شده و از ظرفیت و توان گروه‌هایی مانند دوام ثامن استفاده شود که این اتفاق با گروه جوان یا میانگین سنی جوان رقم خورد.

طهوریان‌عسگری با بیان اینکه امروز بشریت برای حفظ جان و کیان خود جز با آموزش در حوزه‌های ایمنی در زمینه‌های متنوع و مختلف نمی‌تواند مسیر مهم ایمنی محل و زندگی خانواده را طی کند، عنوان کرد: آرزوی ما این است به سمتی برویم که در شهر حضرت‌رضا(ع)، با حدود ۸۰۰ هزار تا یک میلیون خانواده طرحی را شروع کنیم که هر خانواده یک گروه دوام ثامن باشد. ما در شورای شهر، آمادگی داریم حمایت و پشتیبانی کنیم تا تمام خانواده‌های مشهدی از ظرفیت آموزش مقابله با بحران استفاده کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: چشم‌انداز حرکت هر خانواده مشهدی باید ایجاد یک گروه دوام ثامن باشد. در فاز یک ما در مجموعه شورا بخش مهمی از شهروندان مشهدی را حمایت می‌کنیم تا با این سمت بروند که این‌گونه نباشد روزی در شهر حضرت‌رضا(ع) اتفاقی بیفتد و آن اتفاق به دلیل ناآگاهی و عدم مهارت آن فرد در مقابله با یک بحران باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.