صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ضرب و شتم نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر حین ماموریت

  • کد خبر: ۲۹۵۴۰۵
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از ضرب و شتم نیروی اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) متخلفین بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد یزدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر به مرکز ۱۱۵ اورژانس کاشمر بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس پس از انجام خدمات اولیه سه مصدوم این نزاع در حال انتقال به بیمارستان بودند، یکی از این مصدومین شروع به فحاشی و در ادامه هر سه مصدوم در داخل آمبولانس با کارشناس ۱۱۵ درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد دو نیروی ۱۱۵ را مورد ضرب و شتم قرار دادند که منجر به جراحت یکی از پرسنل خدوم و پاره نمودن لباس نیروی دیگر اورژانس می‌شوند.

یزدانی اظهار کرد: بلافاصله نیرو‌های امدادی ۱۱۵ دیگر فراخوان شده و مصدومین نزاع و همکار اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در محل اورژانس بیمارستان یکی از مصدومین نزاع متواری شد و دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی در محل اورژانس بیمارستان، با حضور نیروی انتظامی تحویل کلانتری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه افراد خاطی در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: هم‌اکنون کارشناس مضروب، درمان شده و شبکه بهداشت و درمان تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

وی گفت: قطعاً در کنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ و دیگر نیرو‌های خدوم این حوزه، حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت‌های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

یزدانی در ادامه از شناسایی و تعطیلی یک مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در بازرسی و بازدید‌های مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، این مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی را شناسایی کردند.

وی گفت: کارشناسان واحد نظارت بر درمان کاشمر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و دستور مقام قضایی با ورود به این مرکز شاهد فعالیت فردی در حال انجام امور دندان‌سازی بودند و اقدام به جمع‌آوری وسایل و تعطیلی این مرکز کردند.

یزدانی افزود: فرد خاطی در این مرکز اقدام به مداخلات دندانپزشکی از قبیل امور دندان‌سازی و ساخت پروتز‌های دندان به صورت غیر مجاز می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز فاقد مجوز در امور دندانپزشکی بوده و توسط فرد فاقد صلاحیت علمی و قانونی اداره می‌شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با حکم مراجع قضایی این مرکز تعطیل و فرد متخلف به دادگستری شهرستان معرفی شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.