استوار بمانید! گفتگو با مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد درباره حوادث نیمه نخست سال ۱۴۰۳| روی مشهد سرخ نیست با الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، اسناد عادی، دیگر اعتبار ندارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما در مشهد تا یکشنبه تمدید مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت‌نام در دانشگاه‌ها ۱۴ درصد سالمندان کشور افسرده اند آیا بیمه طلاق اجرایی می‌شود؟ برای یک ازدواج صحیح بشناسید و اجازه شناخته‌شدن بدهید شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد ناشنوایی و کم‌شنوایی؛ معلولیت پنهان در جامعه است چرا سایت «وام بازنشستگان تأمین اجتماعی» برای ثبت‌نام باز نمی‌شود؟ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) آیا بیان فواید پخت غذا در ظرف مسی و مصرف نمک دریا، با توصیه‌های طب ایرانی ارتباط دارد؟ کاهش محسوس دما در کشور از اواسط هفته آینده (۲۶ مهر ۱۴۰۳) سقوط مرگبار یک کارگر در چاه آب باغچه رستوران فرحزاد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) نجات جوان ۳۵ ساله از درون کانال آب توسط آتش نشانان مشهدی (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) هشدار: شیوع سکته مغزی در بین ایرانی‌ها ۱.۵ برابر متوسط جهانی است تخصیص ۳ همت فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته کاهش ۲۰ درجه‌ای هوای مشهد و خراسان رضوی و بارش باران از اول آبان ۱۴۰۳ + نمودار تغییرات دما زلزله ۴ ریشتری حوالی گیان در مرز استان‌های همدان و لرستان را لرزاند (۲۵ مهر ۱۴۰۳) با نام خالق هستی و آب توسعۀ علمی طب ایرانی نیاز جامعه است + فیلم
سرخط خبرها

شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت

  • کد خبر: ۲۹۴۹۸۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت
به گفته رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در حالی ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند که بیش از ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف از این فروشندگان توسط پلیس فتا کشف و ضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد و گفت: در طرح مشترک پلیس فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت بیش از سی کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع مواد مخدر و انواع قرص‌های روانگردان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۱۰ صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی شدند.



وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی‌دادند افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره‌گیری از روش‌های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آنها و پس از تشریفات قضائی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انجام گردید بیش از سی کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع مواد مخدر کرده بودند مسدود شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->