صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حسینی به جای تنبیه قول افزایش دستمزد گرفت| بازگشت بعد ازجلسه با سمیعی

  • کد خبر: ۲۹۵۴۵۴
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
مدیران باشگاه استقلال به جای برخورد با سید حسین حسینی بعد از آن مصاحبه جنجالی به او قول دادند بعد از بازی با النصر عربستان قراردادش را اضافه کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که مدیران باشگاه استقلال و در راس همه احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده بودند حسینی تا زمانی که از مدیریت بابت مصاحبه جنجالی عذرخواهی نکند، اجازه بازگشتش به تمرینات داده نخواهد شد، اما بعد از برگزاری نشست شبانه حسینی با فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، خبر‌های دیگری از این جلسه بیرون آمد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این جلسه که ایمان عالمی نیز در آن حضور داشت، به سید حسین حسینی قول داد بعد از بازی النصر عربستان حقوقش افزایش یابد. این قول و قرار در شرایطی در جلسه سه‌نفره گذاشته شده که حسینی باید طبق قانونی که در همه باشگاه‌ها وجود دارد بابت رفتارش در روز‌های اخیر پاسخگو می‌بود، اما باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره و عجیب، نه‌تنها بازگشت حسینی را اعلام کرد بلکه درباره افزایش دستمزد این بازیکن نیز خبر‌های عجیبی به گوش رسید تا مشخص شود به نوعی باشگاه اکنون در این ماجرا در موضع ضعف قرار گرفته است.

البته از ابتدا هم مشخص بود که حسینی برای بازی با النصر عربستان به ترکیب استقلال باز خواهد گشت، اما اینکه باشگاه استقلال بعد از شاخ و شانه کشیدن برای دروازه‌بان خود به سبب مصاحبه نامناسب، ناگهان با برگزاری نشستی به این دروازه‌بان قول افزایش دستمزد می‌دهد، نشان از رفتار کاملاً غیرحرفه‌ای مدیران باشگاه استقلال در قبال بازیکنان این تیم دارد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.