سرخط خبرها

موسیمانه و دستیاران سه‌شنبه روی نیمکت استقلال

  • کد خبر: ۲۹۵۴۷۷
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
موسیمانه و دستیاران سه‌شنبه روی نیمکت استقلال
موسیمانه و دستیارانش سه‌شنبه روی نیمکت استقلال خواهند نشست. کاروان استقلال یکشنبه راهی کشور امارات خواهد شد و مربیان استقلال هم شخصاً به این کشور خواهند رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بعد از شکست تلخ مقابل ذوب آهن به سرعت با موسیمانه آفریقایی به توافق رسید و او را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

این مربی آفریقایی طبق قول و قراری که با مدیران باشگاه استقلال داشته، قرار است سه‌شنبه روی نیمکت این تیم بنشیند. گفته می‌شود زمان حضور سرمربی جدید نیز روز بازی خواهد بود، اما مدیران باشگاه استقلال از موسیمانه خواستند بلافاصله بعد از حضور استقلال در امارات خود را به اردوی این تیم ملحق کند تا تمرینات را به سرعت زیر نظر بگیرد.

قرار است زمان‌بندی جدیدی برای این سرمربی در نظر گرفته شود تا بازیکنان استقلال پیش از بازی با النصر عربستان لااقل یک جلسه زیر نظر سرمربی جدید خود تمرین کنند و با آگاهی بیشتر راهی مسابقه حساس سه‌شنبه‌شب شوند.

موسیمانه سابقه بازی با تیم النصر عربستان را دارد و سال‌ها در لیگ این کشور حضور داشته و باید دید آیا شناخت او از لیگ عربستان و باشگاه النصر، منجر به کسب نتیجه توسط استقلال خواهد شد یا خیر؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->