صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیکر شهیده «معصومه کرباسی» به همراه خانواده از لبنان وارد ایران شد + عکس

  • کد خبر: ۲۹۵۹۲۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
پیکر مطهر شهیده معصومه کرباسی، بانوی ایرانی مقیم لبنان، ظهر امروز وارد تهران شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم وداع با شهیده کرباسی امشب بعد از نماز مغرب‌وعشا در معراج شهدای تهران برگزار و پیکر برای تشییع به شیراز منتقل می‌شود.

درپی حمله پهپادی ضدانسانی رژیم صهیونیستی در روز شنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، یک بانوی ایرانی مقیم لبنان به نام معصومه کرباسی به‌همراه همسرش، رضا عواضه، به فیض شهادت نائل گردیدند.

براساس اطلاعات موجود در فضای مجازی، رضا عواضه دکتری مهندس کامپیوتر در گرایش معماری کامپیوتر را در دانشگاه تهران به اتمام رساند و یکی از نخبگان برجسته در زمینه شبکه‌های کامپیوتر بود. وی در زمینه لینوکس از برترین اساتید محسوب می‌شده است.

عواضه کارشناسی ارشد خود را در سال ١٣٨٩ از دانشگاه آمریکایی علوم و فناوری در بیروت دریافت کرد و به عنوان یک نیروی اصلی در پروژه روتر ملی در دانشگاه تهران به مدت ۳ سال فعالیت می کرد و بخش مهمی از این پروژه را توسعه داد و در راستای همین پروژه یک اختراع را نیز به ثبت رساند.

براساس همین اطلاعات، همسر وی، معصومه (آرزو) کرباسی، اهل ایران و از فعالان رسانه‌ای دغدغه‌مند مقاومت بوده است. از این زوج شهید ۵ فرزند به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.