صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگاه تولید دیسک و صفحه‌کلاچ تقلبی در مشهد مهروموم شد (۳ آبان ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۶۲۹۸
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از مهروموم یک کارگاه تولید دیسک و صفحه‌کلاچ تقلبی خودروهای سبک در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمرتضی مدنی بیان کرد: در بازرسی از یک کارگاه تولیدی دیسک و صفحه‌کلاچ خودرو که در قالب گشت مشترک با حضور رئیس اداره گشت سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صمت مشهد صورت گرفت، با احراز تخلف «تقلب و تولید و عرضه کالای دسته‌دوم و کم‌کیفیت و جایگزینی آن با کالای باکیفیت» به ارزش حدود چهار میلیارد ریال، کارگاه متخلف به دستور تعزیرات حکومتی مهروموم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: با تشکیل پرونده تخلفات در محل، فرد متخلف برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق ثبت در سامانه شکایات tazirat ۱۳۵.ir به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کنند تا با قید فوریت به شکایت‌ها رسیدگی شود.

اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ۱۴ شهرستان این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، اداره مستقل دارد.

در هر اداره تعزیرات حکومتی، یک شعبه و در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، سبزوار و نیشابور ۲ شعبه، صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارند.

حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه‌های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بخش‌های دولتی و غیردولتی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.