صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در بخش عشایری خراسان رضوی بیش از دوبرابر شد

  • کد خبر: ۲۹۶۶۲۱
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در بخش عشایر استان در نیمه نخست سال (۱۴۰۳) بیش از دوبرابر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، ۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان (۵۱۶ میلیارد ریال) تسهیلات اشتغال‌زا به عشایر استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این پرداخت تسهیلات با هدف حمایت از عشایر استان در سال زراعی اخیر و امسال با توجه به خشک‌سالی‌های پیاپی انجام شده است.

مدیرکل عشایر خراسان رضوی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در ادامه حمایت‌های مدنظر، توزیع نهاده شامل جو و کنستانتره بین عشایر انجام شده است، گفت: مجموعاً در نیمه نخست امسال، ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن نهاده که ۱۶ هزار تن آن کنستانتره و بقیه جو ویژه مصرف دام بوده است، در بین عشایر استان توزیع گردید.

جعفری اظهار کرد: جمعیت دام عشایر خراسان رضوی ۹۳۶ هزار واحد دامی است و جو تحویل داده‌شده به این قشر، به صورت مدت‌دار در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. هم‌اکنون هشت هزار و ۲۰۰ خانوار شامل ۳۴ هزار نفر در ۲۳ شهرستان خراسان رضوی جمعیت عشایری استان محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.