صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۵ آبان ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۶۶۲۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان، همچنان در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان، با فروش ۷۴ هزار و ۴۸۵ بلیت در هزار و ۲۰۴ سانس، ۳۹ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. انیمیشن ببعی قهرمان به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، با فروش ۱۷ هزار و ۷۷۳ بلیت در ۵۰۱ سانس، ۷ میلیارد و ۱۴۹ هزار و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۶ هزار و ۱۱۵ بلیت در ۱۹۵ سانس، ۳ میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۶ هزار و ۱۳۳ بلیت در ۲۶۵ سانس، ۳ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۵ هزار و ۷۰۷ بلیت در ۲۱۴ سانس، ۳ میلیارد و ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۳ هزار و ۸۸۶ بلیت در ۲۲۲ سانس، یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی شهر گربه‌ها ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی، با فروش ۳ هزار و ۳۳۲ بلیت در ۱۱۲ سانس، یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، با فروش هزار و ۹۰۶ بلیت در ۱۰۳ سانس، ۹۴۴ میلیون و ۹۲۱ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی، با فروش هزار و ۵۲۱ بلیت در ۸۸ سانس، ۷۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۷۲۳ بلیت در ۳۷ سانس، ۲۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، با فروش ۴۵۲ بلیت در ۳۵ سانس، ۲۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی آنها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی، با فروش ۳۵۰ بلیت در ۴۷ سانس، ۱۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی استاد به کارگردانی سیدعماد حسینی با فروش ۲۵۹ بلیت در ۳۹ سانس، ۱۰۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۳۶ بلیت در ۴ سانس، ۳۰ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۴۰ بلیت در ۸ سانس، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۱۲ بلیت در ۳ سانس، ۸ میلیون ریال است. اکران این فیلم از۲۰ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۸ بلیت در ۴ سانس، ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.