صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما برای الکترونیکی شدن فرایندهاست که باید صورت جد به این موضوع وارد شویم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حسین نژاد درخصوص الکترونیکی شدن خدمات شهرداری‌ها و تأثیر آن در تسریع خدمات، اظهار کرد: معمولا میزان خطا در عملیات ماشینی نسبت به عملیات دستی کمتر است بنابراین اگر به سمت الکترونیکی شدن فرایند‌ها گام برداریم، هدف غایی ما یعنی؛ درست و سریع انجام دادن کار به خوبی صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با زیرساخت‌های لازم جهت الکترونیکی شدن فرایندها، افزود: در این بخش نیازمند تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اصلاح فرایند در داخل شهرداری و آموزش شهروندی در بیرون از شهرداری هستیم که این دو عامل باید در کنار یکدیگر عمل کنند تا در فرایند‌های ما توازن لازم جهت مراجعه شهروندان به شهرداری فراهم شود و اتلاف وقت در این امر به حداقل برسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: زمانی که این آموزش‌ها و روان‌سازی از سوی شهرداری فراهم نشود، امکان وجود سردرگمی در جهت پیشبرد برنامه‌ها وجود دارد.

حسین نژاد بیان کرد: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما در جهت الکترونیکی شدن فرایند‌هاست که باید به صورت جد در این موضوع ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان یک کلان‌شهر پیشگام در بین کل کلان‌شهر‌های کشور به این سمت حرکت کرده است، تصریح کرد: همچنین شهرداری‌های مناطق ۱۲ و هشت این موضوع را استارت زدند و امید داریم تا پایان سال کل مناطق شهر مشهد به الکترونیکی شدن فرایند‌ها مجهز شوند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.