صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن در روز اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۶۹۹۸
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
دبیر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن در روز اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه‌های بسیج، بسیج کارخانجات، دبیرخانه و شهرک‌های صنعتی اعلام آمادگی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ محمدهادی قوی‌پنجه امروز، ۷ آبان‌ ۱۴۰۳، در نشست خبری جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های زیربنایی پیشرفت اقتصاد کشور، وجود اقتصاد درست و پایدار بوده که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: سازمان بسیج با محوریت و تحقق شعار سال و ارج‌نهادن به تلاش واحدهای تولیدی که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دنبال تحقق شعار سال هستند، نشان را اعطا می‌کند. سازمان بسیج کارمندان و کارگران استان خادم و تسهیل‌کننده جریان تولید در واحدهای تولیدی و کارخانجات است.

قوی‌پنجه با بیان اینکه اصل ۲۰ اصول ۲۴گانه مورد نظر مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی اشاره دارد و این جزو وظایف ماست، عنوان کرد: سازمان بسیج کارخانجات با استفاده از جریان نخبگی و شاخصه‌های مناسب یک واحد تولیدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، این مباحث را پیش‌بینی کرده است.

دبیر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال‌های بعد نیز جشنواره برگزار شود. این جشنواره مانوری برای سال‌های بعد است تا نقاط ضعف را پوشش دهیم و نقاط قوت را تقویت کنیم. برای برگزاری هرچه مناسب‌تر این جشنواره هیئت اندیشه‌ورز و شورای راهبردی داریم، کمیته‌ها تشکیل شده و بالغ بر ۲۰ جلسه کارشناسی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ و در روز اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه‌های بسیج، بسیج کارخانجات، دبیرخانه و شهرک‌های صنعتی اعلام آمادگی کنند. دبیرخانه اجرایی فعال است و ارزیابان براساس ۵۴ سنجه، ارزیابی می‌کنند و تحویل کمیته داوران می‌دهند. پس از داوری، واحدهای تولیدی و خدماتی معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.