صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرط کاهش شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد | شرط و شروط برای پذیرفتن شهریه نجومی!

  • کد خبر: ۲۹۷۰۴۸
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش ۵۰ درصدی شهریه دانشجویان پزشکی، دندانسازی و داروسازی به شرط تعهد خدمت در مناطق مورد نیاز به مدت حداقل ۳ سال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نفر، با صدور بخشنامه‌ای به همه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی از کاهش شهریه دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانسازی و داروسازی پذیرفته شده در سال ۱۴۰۳ خبر داد. 

در بخشی از نامه آمده است: مطابق این طرح، دانشجویان میتوانند در صورت سپردن تعهد خدمت به صورت محضری که حداقل از ۳ سال کمتر نخواهد بود، از کاهش ۵۰ درصدی شهریه استفاده نمایند.

طبق این بخشنامه انجام این تعهدات برای پذیرفته شدگان امسال کاملا اختیاری است.

شایان ذکر است که این که دانشگاه آزاد در پی اعتراض دانشجویان و گزارشات رسانه‌های مختلف از جمله شهرآرانیوز بعد از واکنش نه چندان خوشایند، بخشنامه‌ای صادر کرده، مطلوب است اما درمان درد نیست، بیشتر با پنبه سر بریدن و سرپوش گذاشتن است، قرار بر این بوده که پیش از ثبت‌نام و انتخاب رشته هرگونه افزایشی برای شهریه‌ها اعلام شود از سوی دیگر این افزایش بی ‌اساس و مغایر با عدالت آموزشی به هیچ عنوان برای دانشجویان و خانواده آن‌ها پذیرفته نیست که حالا دانشگاه آزاد برای ادامه در آن رشته شرط و شروط می‌گذارد و آخرهم اعلام می‌کند که انجام این تعهدات برای پذیرفته شدگان امسال کاملا اختیاری است!

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.