صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش فوتبالی‌ها به درگذشت استاد ابوطالب

  • کد خبر: ۲۹۸۱۱
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
درگذشت پرویز ابوطالب، بازیکن اسبق تیم‌های ملی و استقلال، اتفاقی تلخ برای فوتبال ایران بود.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، استاد پرویز ابوطالب، متولد سال 1321 و مربی سابق تیم‌های استقلال، راه‌آهن و تیم ملی جوانان درگذشت. این اتفاق تلخ سبب شد تا موجی از ابراز احساسات از سوی خانواده فوتبال در صفحات مجازی نقش ببندد.


از استقلال تا مجیدی و نکونام


باشگاه استقلال پیامی برای درگذشت پرویز ابوطالب منتشر کرد. در این پیام نوشته‌بود:  «انا لله و انا الیه راجعون/ پرویز ابوطالب از پیشکسوتان باشگاه استقلال که سال‌ها در تیم‌های زیر مجموعه این باشگاه پیش از انقلاب اسلامی حضور داشت و به فوتبال ایران خدمات زیادی ارائه کرد، دارفانی را وداع گفت. باشگاه استقلال درگذشت این عضو زحمتکش فوتبال ایران را به خانواده ایشان و اهالی فوتبال تسلیت می‌گوید.»

 

اما فرهاد مجیدی و جواد نکونام، دو شاگرد سابق زنده‌یاد ابوطالب با حال و هوایی نوستالوژیک‌تر به مرور خاطرات با استاد خود پرداختند. مجیدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار این عکس نوشت که ابوطالب اولین مربی بوده که او را به تیم ملی نوجوانان دعوت کرده است تا به این شکل نشان بدهد فوتبالش را مدیون او است.

 

نکونام نیز در بخشی از متن پر از اندوه خود نوشت:

 

«قدراستاد " نکو" دانستن.../ خبرکوتاه بود اما تلخ؛ پرویزخان ابوطالب هم به دیارسایه ها کوچ کرد...
سهم من تیم ملی بزرگسالان،بازوبند کاپیتانی و 151 بازی پرافتخارملی و بازی درلالیگا شد و سهم " استاد" پرویز ابوطالب فقط یک لبخند رضایت...
تا دنیا دنیاست، هرروز و هرشب او را فراموش نکرده و نخواهم کرد. او که فقط مربی نبود و یک معلم بود. کاش امروز مثل هرسال به مناسبت " روز معلم" پیام تبریک برای پرویزخان می نوشتم و دریغا که...باید به جای روز معلم " یاد معلم" را گرامی بدارم.»

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.