صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر هستیم تا موضوع اکران فیلم در فضاهای باز به صورت سینما ماشین در شهر راه‌اندازی شود.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- احسان اصولی در نشست نقد و بررسی رویکرد‌های کمیسیون فرهنگی شورا که با حضور نمایندگان شورا‌های اجتماعی محلات مشهد برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: موضوع اکران فیلم در سینما ماشین و ایجاد سینما در فرهنگسراهای سطح شهر و نیز اکران فرهنگی در شهر از اولویت‌های مورد پیگیری این کمیسیون است.
 
وی ادامه داد: ما در کمیسیون فرهنگی شورا در قالب طرح «چهارشنبه‌ها با محلات» به دل هر محله می‌رویم و از نزدیک با ساکنان محله صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح که نمایندگان هر محله در شورای اجتماعی محلات نیز حضور دارند، قرار است مسائل مصداقی و مهم و محوری هر محله بیان شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: برنامه مجزایی در حال طراحی است که بر اساس آن قرار است مهم‌ترین مسائل و معضلات محله در آن برنامه گردآوری شود و تمام دستگاه‌های متولی و مربوط پای کار آورده شوند.

اصولی با تأکید بر اینکه خروجی این‌گونه نشست‌ها رساندن حرف دل ساکنان هر محله از طریق شورای اجتماعی محله به گوش شورای شهر مشهد است، افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها تبادل نظر و انتقال تجربیات است.
قطعا از این به بعد در بازدید‌های محلی خود از نمایندگان مردم در شورا‌های اجتماعی محلات دعوت خواهیم کرد تا در این بازدید‌ها حضور داشته باشند و خروجی بازدید‌ها مثمر ثمر واقع شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.