به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: در شهرداری با توجه به تعداد وظایفی که داریم؛ نحوه امر به معروف و نهی از منکر متفاوتتر است که در این راستا، کتابچه خدمات شهرداری به صورت کامل در حال تهیه است که تاکنون ۵۰۰ وظیفه استخراج و درخصوص هر کدام توضیحات کاملی ارائه شده است.
وی ادامه داد: سامانه نظرسنجی خدمات اجرایی شهرداری نیز راهاندازی شده که با رونمایی از این سامانه برای هر اربابرجوعی که به بخشهای مختلف شهرداری مراجعه می کند؛ بلافاصله پس از اتمام ارائه خدمت پیامکی مبنی بر ارزیابی خدمات ارسال میشود تا به صورت مستقیم کارکنان را ارزیابی کنیم.
در نحوه برگزاری و انتخاب افراد در این جشنواره، باید بازنگری صورت گرفته و صرفا برای کارمندان نباشد؛ پاکبانان و کارگران فضای سبز، رانندگان اتوبوس و تاکسی و... نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و جشنواره به صورت گسترده در سطح شهر برگزار شود.
محمدمهدی حمیدی، دبیر شورای امربه معروف و نهیازمنکر شهرداری مشهد در سومین جلسه امربه معروف و نهی ازمنکر شهرداری مشهد عنوان کرد: امسال با توجه به پیشنهاد شهردار مشهدمقدس این جشنواره به صورت گسترده، علاوه بر مجموعه شهرداری، در بخشهای شورای اجتماعی محلات، سازمان آتشنشانی و کارگران مدیریت شهری برگزار می شود.
وی ادامه داد: پیرو دستور شهردار مشهدمقدس سامانه سو به سه قسمت تقسیم شده که بخش اول سامانه ناظر است؛ بخش دوم مربوط به گزارشات شهری سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است که شهروندان به صورت مستقیم موارد خود را با ما مطرح میکنند و تاکنون ۲۰۰ گزارش توسط شهروندان ثبت شده که همه آنها پاسخگویی شده است.
حمیدی افزود: قسمت دوم سامانه سو مربوط به مواردی است که به صورت مستقیم به شهردار مشهدمقدس گزارش داده میشود که تاکنون در این حوزه ۸۴ مورد پاسخگویی شده است؛ بیشترین موارد گزارش های مردمی در دو حوزه خدمات شهری و ناوگان اتوبوسرانی بوده است.