صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: ۶ درصد از کشفیات مواد مخدر کشور از مرز‌های خراسان رضوی است که این رقم کمترین میزان کشفیات به نسبت دیگر حوزه‌هاست.

جانقربان/ شهرآرانیوز- محمدحسین صالحی افزود: باتوجه‌به اینکه مقابله با مواد مخدر امری مهم است، دستگاه‌های مسئول در این زمینه اقدامات ویژه‌ای را در دستورکار قرار داده‌اند.

 

وی اظهار کرد: اکنون با تدابیر پیش‌بینی شده و باوجود همسایگی با کشور افغانستان که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد مخدر است، مرزهای استان برای افرادی که قصد قاچاق دارند کاملا قرمز شده است.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در ۳ حوزه نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و بسیج انجام می‌شود، گفت: در سال ۹۸ کشفیات مواد مخدر در استان ۳۷ تن بوده است که این رقم به نسبت سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

 

وی افزود: در ۳ ماه اول امسال نیز میزان کشفیات ۱۵ درصد افزایش داشته است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اظهار کرد: آنچه مدنظر و نیاز مردم است، برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر است. لایحه‌ای در این زمینه با محور تشدید برخوردها به مجلس دهم پیشنهاد کردیم که به نتیجه نرسید و امیدواریم در مجلس یازدهم این موضوع به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.