صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطب‌های پزشکان جزو مکان‌هایی با کمترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایرج حریرچی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای خراسان‌رضوی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داده است که بالاترین میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ۲ ماه گذشته در مساجد، حرم‌های مطهر و محل‌های برگزاری نماز جمعه اتفاق افتاده است.
وی افزود: برخلاف تصور عمومی، مطب‌های خصوصی جزو مکان‌هایی به‌شمار می‌رود که کمترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در آن‌ها شاهد هستیم.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به روند فزاینده آمار بستری‌ مبتلایان به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بدون هیچ مداخله جدیدی، این روند تا پایان مردادماه و حتی اواسط شهریورماه ادامه یابد.
وی تصریح کرد: مدیریت خردمندانه و هماهنگی بسیار خوب در خراسان‌رضوی، باعث شد موفقیت‌های ویژه‌ای در زمینه مقابله با ویروس کرونا در این استان حاصل شد.
حریرچی گفت: در هیچ‌ جای کشور جز استان خراسان‌رضوی شاهد این نبودیم که بخش خصوصی دستگاه ونتیلاتور بخرد و در اختیار بخش دولتی قرار دهد یا بیمارستانی خصوصی مسئولیت بستری بیماران عادی را برعهده بگیرد تا بیمارستان‌های دولتی به بیماران کرونایی خدمات‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.