صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد

  • کد خبر: ۳۱۴۴۵۹
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • ۹
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش کیامرز در خصوص روند عملیات اجرایی فاز اول خط سه مترو مشهد اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره‌برداری از فاز اول خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) است.

وی افزود: بر همین اساس فعالیت در بخش‌های مختلف فاز یک به سرعت ادامه دارد و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار اصلی تمام توان خود را برای بهره‌برداری فاز اول خط سه به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در فاز اول سه ایستگاه میدان شهدا، باب الجواد(ع) و پایانه مسافربری امام رضا(ع) وارد فاز مسافر گیری خواهند شد، عنوان کرد: فعالیت برای احداث سازه و معماری ایستگاه به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

کیامرز بیان کرد: یکی از ایستگاه‌های مهم فاز اول ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) است که دسترسی پایانه مسافربری برون‌شهری را به سیستم حمل‌ونقل مترویی مشهد ایجاد و زائران می‌توانند از این طریق مستقیم به حرم مطهر مشرف شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) در عمق ۱۸ متری زیرزمین در دوطبقه و با سکویی به طول ۱۲۰ متر به صورت شبانه‌روزی در حال احداث است. برای دسترسی راحت به سکوی مسافرگیری به ویژه جهت استفاده معلولان و سالمندان عزیز در این ایستگاه ۱۴ دستگاه پله‌برقی و چهار دستگاه آسانسور که تولید داخلی کشور هستند، پیش‌بینی و نصب خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
تنها اشتباه مسولین این بود خط طبرسی رو به کوهسنگی وصل شد هر چی بی فرهنگ وافغانی فاتحه گوهسنگی رو خوندن بحث بال شهر وپایین شهر جداست الان تمام اطراف کوهسنکی که مناطق بالا هستند دیکه گوهسنکی نمیان
محمدرضا
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ازصدقه سر همین پایین شهریها داری نون میخوری،حساب افغانیها هم جداست وبستگی به عرضه مسئولین داره
ضمنا ببین پدربزرگت چندتا گوسفند تو روستا فروخته اومده تو مشهد ساکن شده،
موسوی
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
سلام لطفا اگه میشه خط ۲ رو هم انتهاش رو به پایانه طبرسی برسونید به پایانه بی آرتی ها جای بلوار سوم خواهش میکنم خیلی اونجاها ترسناکه همش دشت
ناشناس
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
ادامه دادن خط مترو شاید امکان پذیر نباشه ولی اگر پایانه طبرسی رو منتقل کنند به اول خط ۲ شدنیه. اون مسافت رو نهایتش مسیر خطوط اتوبوس ها رو اصلاح بکنن
پرهام لارانی
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
الان متأسفانه در خط 1 واگن ها خیلی خیلی کم شده و باید فکری به این خط هم کرد ، باید واگن های جدید اضافه کنند مانند خط 2 طبرسی که واقعا واگن های خوب و پر از جا داره و عالیه ??
حسین
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
امیدوارم توی این خط سکو با ارتفاع قطار یکسان باشه که مجبور به اضافه کردن سطح فلزی نشن برای عبور ویلچر ...دقت بهتره تا اینکه کی افتتاح بشه .
ناشناس
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام خواهشاواگن ها رو هم خریداری کنید مشهد رو که فقط ترافیک برداشته
ناصر رجایی
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام حق با شماست واقعا خودروهای تک سرنشین و قیمت سوخت پایین باعث شده که به فکر نباشیم وتو خیابان‌ها جولان دهیم،،،، پس مترو و اتوبوس مال کیست
ناشناس
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام و درود
با نزدیک شدن به ایام دهه فجر همه ساله تعدادی پروژه افتتاح میشه ،حال قرار است قطعه‌ای از پروژه قطار شهری خط ۴ هم در این ایام......
متأسفانه با نزدیک شدن به افتتاحیه تمام پیمان کاران مربوطه دچار هول و بلا شده و اکثرآ کارهایی که باید با استانداردهای روز پیش بره را سمبل کرده تا به روز افتتاحیه برسد که در آینده خسارات جبران ناپذیری را رقم خواهد زد
در این وسط پول بیت‌المال هدر رفته و خسارت به ملت وارد میشود پس خواهشمند است نظارت و سخت گیری ها بیشتر شود تا کار بنحو احسن اجرا شود