یادی از «صادق رضازاده شفق» که چند اثر مهم درباره نادرشاه دارد | تاریخی که از مشهد نوشته شد گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴) رشد چشمگیر مشارکت مردمی مشهد در «طرح قرار زیارت»؛ بهره‌مندی بیش از ۱۱۰ هزار نفر در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ رشد ۶۲ درصدی فضا‌های اختصاصی بانوان در مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری نمک مصرفی شهر مشهد هنوز هم از کیلومترها دورتر می‌آید تا دل شهر | معدن‌های دروازه قوچان
سرخط خبرها

فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد

  • کد خبر: ۳۱۲۵۵۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
  • ۸
فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: عملیات ساخت قطارشهری مشهد به صورت سه‌شیفته در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق اوراق از آذرماه ۱۴۰۳ انجام شده و عملیات ساخت مترو به صورت سه‌شیفته پیش می‌رود. مثل سایر شهر‌ها، محل اصلی تأمین هزینه‌های ساخت پروژه قطارشهری مشهد با توجه به حجم سنگین هزینه‌های آن از اوراق مشارکت است و شهرداری به‌جز تخصیص بودجه، مبالغ سنگین را از محل اوراق مشارکت در اختیار ما می‌گذارد.

وی افزود: مجموع شش کیلومتر فاز اول خط سوم مترو در مسیر پایانه امام‌رضا علیه‌السلام تا میدان شهدا حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد؛ تاکنون ۶ تا ۷ هزار میلیارد را هزینه کرده‌ایم و برای راه‌اندازی فاز اول، ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان دیگر هزینه خواهیم داشت تا نواقص پروژه پس از آن برطرف شود و فاز اول به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: برای بررسی هزینه ساخت مترو، برآورد‌های جهانی وجود دارد و هر کیلومتر، ۵۰ میلیون دلار هزینه دارد. اگر این عدد را در نرخ ارز ضرب کنیم هم‌اکنون ساخت هر کیلومتر قطارشهری ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان هزینه دارد که تأمین آن سخت است و مسئولان در حال پیگیری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یک ایرانی بدبخت
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
1
2
خدا قوت......?????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۹
انشاا... مترو شاهنامه طرقبه هم عملیاتی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
0
2
خداقوت توکل به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
سلام خواهشا واگن ها رو هم بخرید که تا ده سال باز برای واگن نمونید واقعا از این ترافیک مشهد همه خسته شدند‌
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
چرا خرج کرد داخل ایران رو به دلار تبدیل می‌کنید نیروی کار ایرانی که به دلار حقوق نمی‌گیرد هزینه حمل و نقل وسایل و داخل ایران که به دلار پرداخت نمی‌شود چرا از دلار برای ایرانی بت درست کردین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
2
4
بایدر فت سراغ تراموای لاستیکی اتوبوس‌های برقی
فریدون
Germany
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
0
1
پس چرا یک فکری برای خط آهن گلبهار نمی کنید فقط همیشه مشهد جای تاسف فراوان دارد فقط وعده و وعید چرا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۸
0
2
آنقدرها قیمت بالا نیست نصبت به درآمد شهرداری
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->