برنامه‌های شهرداری مشهد برای اولین سالگرد شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پزشکیان: هلال‌احمر جان‌ها را بی‌تبعیض نجات می‌دهد | فریادرس همدیگر باشیم پاسخ‌های شفاف از هزینه‌های پارک حاشیه‌ای خیابان‌های مشهد پایان آخرین راست‌گرد پل نوغان مشهد بعد از ۲۰ سال شفاف‌سازی و سرعت بالا برای پاسخگویی به مطالبات ساخت‌وساز شهروندان مشهدی افزایش آمار جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی به ۵۸ نفر (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) تکمیل ایستگاه بسیج، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در مسیر توسعه متروی مشهد است فرصت ویژه تخفیف و تقسیط بدهی شهروندان مشهدی تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ تکمیل ظرفیت ۵۵ درصدی مراکز اقامتی مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ رضایت ۸۵ درصدی مردم از بوستان‌های شهر مشهد «مصطفی شریف» به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد‌مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده غرق‌شدن پسربچه ۴ساله در یک استخر ذخیره آب در حاشیه شهر مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) تصویب طرح دوفوریتی حمایت از کارکنان شهرداری‌ها با پیگیری شورای عالی استان‌ها تبدیل ایست‌کار‌های شهرداری مشهد به الگوی ملی
سرخط خبرها

فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد

  • کد خبر: ۳۱۲۵۵۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
  • ۸
فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: عملیات ساخت قطارشهری مشهد به صورت سه‌شیفته در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق اوراق از آذرماه ۱۴۰۳ انجام شده و عملیات ساخت مترو به صورت سه‌شیفته پیش می‌رود. مثل سایر شهر‌ها، محل اصلی تأمین هزینه‌های ساخت پروژه قطارشهری مشهد با توجه به حجم سنگین هزینه‌های آن از اوراق مشارکت است و شهرداری به‌جز تخصیص بودجه، مبالغ سنگین را از محل اوراق مشارکت در اختیار ما می‌گذارد.

وی افزود: مجموع شش کیلومتر فاز اول خط سوم مترو در مسیر پایانه امام‌رضا علیه‌السلام تا میدان شهدا حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد؛ تاکنون ۶ تا ۷ هزار میلیارد را هزینه کرده‌ایم و برای راه‌اندازی فاز اول، ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان دیگر هزینه خواهیم داشت تا نواقص پروژه پس از آن برطرف شود و فاز اول به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: برای بررسی هزینه ساخت مترو، برآورد‌های جهانی وجود دارد و هر کیلومتر، ۵۰ میلیون دلار هزینه دارد. اگر این عدد را در نرخ ارز ضرب کنیم هم‌اکنون ساخت هر کیلومتر قطارشهری ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان هزینه دارد که تأمین آن سخت است و مسئولان در حال پیگیری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یک ایرانی بدبخت
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
1
2
خدا قوت......?????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۹
انشاا... مترو شاهنامه طرقبه هم عملیاتی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
0
2
خداقوت توکل به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
سلام خواهشا واگن ها رو هم بخرید که تا ده سال باز برای واگن نمونید واقعا از این ترافیک مشهد همه خسته شدند‌
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
چرا خرج کرد داخل ایران رو به دلار تبدیل می‌کنید نیروی کار ایرانی که به دلار حقوق نمی‌گیرد هزینه حمل و نقل وسایل و داخل ایران که به دلار پرداخت نمی‌شود چرا از دلار برای ایرانی بت درست کردین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
2
4
بایدر فت سراغ تراموای لاستیکی اتوبوس‌های برقی
فریدون
Germany
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
0
1
پس چرا یک فکری برای خط آهن گلبهار نمی کنید فقط همیشه مشهد جای تاسف فراوان دارد فقط وعده و وعید چرا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۸
0
2
آنقدرها قیمت بالا نیست نصبت به درآمد شهرداری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->