صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان و نماینده ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارکنان این شرکت عیادت کردند.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، همراه با دینی، نماینده ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عصر چهارشنبه ۴ تیرماه راهی بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور شدند و از مصدومان حادثه واژگونی سرویس کارکنان این شرکت عیادت کردند.

زاهدی‌فرد ضمن گفتگو با مصدومان حادثه در جریان روند خدمات‌رسانی و مراقبت‌های پزشکی به آنان از سوی پزشکان و پرستاران بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور قرار گرفت و از تلاش مدیریت بحران، گروه‌های امدادرسان و کادر درمان و نیرو‌های انتظامی قدردانی کرد.

وی همچنین در گفتگو با خانواده آسیب‌دیدگان ضمن همدردی با ایشان گفت: تا پایان روند درمان این عزیزان، شرکت ایران خودرو خراسان در کنار کارکنان خود خواهد بود و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار، دینی، نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن آرزوی سلامتی برای حادثه‌دیدگان این سانحه، پیام مدیرعامل گروه را به اطلاع حادثه‌دیدگان رساند و به خانواده آن‌ها اطمینان داد که این گروه صنعتی حامی کارکنان خود در هر زمان و حادثه‌ای خواهد بود.

مدیر واحد HSE این شرکت درباره آخرین وضعیت مصدومان، به شهرآرانیوز گفت: در شب حادثه متأسفانه یکی از همکاران شرکت مهرکام پارس به‌علت شدت ضربات واردشده فوت کرد و ۳۱ نفر دیگر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان‌های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور، ۱۴ نفر به‌صورت سرپایی در بیمارستان حکیم مداوا و مرخص شدند و ۱۷ نفر در بخش جراحی مردان بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شدند که از این جمع ۴ نفر با بهبود کامل ترخیص شدند. اکنون ۱۳ نفر از همکاران در این بخش بستری هستند و روند درمان ایشان در حال پیگیری است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.