تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس
سرخط خبرها

علت سانحه تصادف اتوبوس ایران خودرو مشخص شد

  • کد خبر: ۳۱۶۶۱
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
  • ۱
علت سانحه تصادف اتوبوس ایران خودرو مشخص شد
فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی درباره علت حادثه تصادف شب گذشته اتوبوس کارکنان ایران خودرو خراسان توضیح داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، سرهنگ هادی امیدوار در تشریح این سانحه گفت: حادثه تصادف اتوبوس سرویس کارکنان ایران خودرو نیشابور با کامیون، به واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۱۰ جاده نیشابور به مشهد منجر شد که در این حادثه، اتوبوس ایران خودرو به‌علت عدم توجه به جلو باعث بروز این حادثه بوده و مقصر است.

توضیحات روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان در پی حادثه دیشب
 
روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، با اعلام آخرین وضعیت مصدومان حادثه دیشب گفت: در حال حاضر منتظر اعلام گزارش پلیس راهور در مورد حادثه شب گذشته هستیم.
 
این نهاد به وضعیت همکاران مصدوم این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: در حادثه شب گذشته یکی از کارکنان شرکت‌های همکار ایران خودرو که وظیفه جابه‌جایی آنان برعهده اداره نقلیه ماست، فوت کرده است و و ۳۱ نفر از همکارانمان نیز مصدوم شده‌اند.

روابط عمومی ایران‌خودرو تصریح کرد: خوشبختانه ۱۴ نفر در بیمارستان حکیم نیشابور به‌صورت سرپایی مداوا شدند و حال عمومی آنان خوب است. ۱۷ نفر دیگر در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری و تحت درمان‌اند که حال راننده این اتوبوس وخیم گزارش شده است.

ایران‌خودرو کارگران آسیب‌دیده دیشب را از همکاران سالن تولید این شرکت خودروسازی بیان کرد و گفت: بیشتر این همکاران، کارگران سالن تولید بودند که برای حضور در نوبت شب عازم کارخانه بودند. در شرایط کنونی، وظیفه شرکت ایران خودرو، ارائه تمام تعهدات بیمه‌ای و سلامت به این افراد خواهد بود تا مشکلی در زمان استراحت خود نداشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
من‌اونجا‌بودم‌،اتوبوس‌‌‌واژگون‌شده‌رو‌مردم‌‌‌شهر‌خرو‌با‌هم‌راستش‌کردیم،که‌دو‌نفر‌‌‌اون‌زیر‌بودند‌که‌‌‌همون‌یک‌نفر‌‌هم‌‌در‌،دم‌‌،‌همون‌جا،جان‌‌باخته‌بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->