صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۴۰۰ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۱۸۱۰
  • ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ تن گوشت منجمد مرغ به منظور تنظیم بازار در این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعادت علی‌نیا افزود: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ بر اساس تصمیم ستاد ملی تنظیم بازار توزیع گوشت منجمد مرغ با هدف جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این راستا توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد مرغ در مرحله اول برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده که در صورت موافقت و تصویب در ستاد استانی تنظیم بازار، توزیع آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: قیمت گوشت منجمد مرغ در سردخانه به ازای هر کیلوگرم ۱۲۹ هزار ریال و برای مصرف ‌کننده ۱۳۵ هزار ریال خواهد بود.

 

وی افزود: در زمینه توزیع مرغ منجمد هیچ محدودیتی در استان نداریم و با توجه به خرید چهار هزار و ۳۰۰ تن مرغ از تولیدکنندگان از ابتدای امسال تاکنون و ذخیره مناسب در این زمینه، مشکلی برای تامین آن نداریم.

 

علی‌نیا ادامه داد: هم اکنون خرید مرغ از تولیدکنندگان استان همچنان ادامه دارد اما قیمت خرید از ۱۲۷ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم به ۱۴۰ هزار ریال افزایش یافته است.

 

روزانه ۴۰۰ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی مصرف می‌شود و هزار و ۴۰۰ واحد تولیدکننده مرغ گوشتی با ظرفیت تولید هر دوره ۲۶ میلیون قطعه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.