صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرآسیایی: مهدی رحمتی تمام‌نشدنی است

  • کد خبر: ۳۲۱۴۶
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
سرمربی شهرخودرو گفت: بازی سختی مقابل ذوب داشتیم اما خوشحالم که به سه امتیاز دست یافتیم.

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: قبل از بازی هم گفتم بازی سنگینی مقابل تیم سختکوش، تاکتیکی و پرمهره ذوب داریم. فوتبال بسیار زیبایی این تیم ارائه کرد و به مربیان حریف تبریک می‌گویم. فوتبال زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم.

 

وی افزود: 20 دقیقه درگیر مسائل داوری شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم و در همان برهه ضربه خوردیم. در بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردم و آرامش که بر تیم برقرار شد، توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت به 3 امتیاز دست یافتیم. ذوب واقعا حریف سرسختی بود.

 

سرآسیایی در خصوص داوری گفت: چند اتفاق رخ داد که به نظر ما باید داور به سود شهرخودرو سوت می‌زد. طبیعی است که هر تیمی توقع دارد سوت‌ها به سودش باشد. اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است و بازیکنانم نباید تمرکزشان تحت هیچ شرایطی به هم بخورد. توقع دارم که بازیکنانم به تصمیمات داور اعتراض نکنند.

 

وی در رابطه با عملکرد بازیکن جوان تیمش، منصوری گفت: او نخستین بار بود که فیکس بازی کرد. توقع از او زیاد است، جوان است و اینده خوبی دارد. نسبت به کم‌تجربه بودنش، عملکرد خوبی داشت و باعث شد روبه‌روی تیمی مثل ذوب ما نبود بازیکنانی مثل فرجی و نعمتی را حس نکردیم. در مورد رحمتی نیز باید بگویم که او فوتبالیست تمام‌نشدنی ایران است.


سراسیایی در پایان در خصوص غیبت تماشاگران در ورزشگاه گفت: امیدوارم همیشه دعای خیر آنها بدرقه راه ما باشد، متاسفم که نمی‌توانیم از حضور یار دوازدهم بهره‌مند شویم. امیدوارم هرچه زودتر کرونا نابود شود و دوباره مثل سابق بتوانیم از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده نماییم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.