صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کوکب موسوی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت اداره‌ها در مشهد به لحاظ تعداد افراد و ساعت کاری هیچ تغییری نکرده اما استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کارکنان و ارباب رجوع الزامی است.

به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان اینکه شنبه ۱۴ تیرماه، مشهد تعطیل نیست اظهار کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا مصوبه و تصمیمی برای تعطیل مشهد نداشت و خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها در همان روز تکذیب شد.

وی درباره فعالیت ادارات و دورکاری کارکنان توضیح داد: فعالیت اداره‌ها به لحاظ تعداد افراد و ساعت کاری هیچ تغییری نکرده ولی تاکید بر این شده است که کلیه کارکنان و ارباب رجوع ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: دورکاری براساس مفاد ۴ بخش نامه ارسال شده سازمان اداری و استخدامی که مصوب ستاد ملی کرونا است برای دستگاه‌هایی که امکان استفاده از این فرصت را برای کارکنان خود داشته و دارای ظرفیت دورکاری هستند توصیه شده به ویژه برای افرادی که بیماری‌های خاص دارند.

موسوی تاکید کرد: دورکاری یک بخش نامه جدا دارد و براساس دستورالعمل‌های آن و اینکه دستگاه و اداره مربوطه دارای زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم باشند می‌توانند به کارمندان خود دورکاری بدهند.

منبع: مشهد فوری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.