صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با مهدی رسول‌پناه از نیمکت نشینی در پرسپولیس گلایه کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز (سه شنبه) میزبان کاپیتان این تیم سیدجلال حسینی بود. او که در بازی‌های اخیر سرخپوشان نیمکت نشین بوده، اما در فرصت اندک تلاش زیادی برای حفظ نتیجه و نمایش توانایی هایش داشته، در حالی به دیدار مدیران باشگاه رفت که نماینده بازیکنان به حساب می‌آید و پیش‌تر هم با رسول پناه جلسه برگزار کرده بود.

به نظر می‌رسید برخلاف ادعای کارگزار پرسپولیس، پاداش بازیکنان به حساب آن‌ها واریز نشده و سیدجلال هم به همین خاطر در ساختمان باشگاه حضور یافت تا موضوع پاداش‌ها را پیگیری کند.

اما ماجرا فقط پاداش ۱۱ بازی نبود و سید جلال حسینی یک درخواست دیگر هم ازسرپرست پرسپولیس داشت. کاپیتان از رسول پناه خواست به هرشکلی شده مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم صدرنشین پرداخت شود تا بازیکنان با دغدغه کمتری ادامه مسابقات را پیگیری کنند.

همچنین شنیدیم سید جلال حسینی درخصوص نیمکت نشینی مطلق خودش درپرسپولیس صحبت‌هایی با سرپرست باشگاه داشت که رسول پناه کاپیتان را دعوت به آرامش کرد.

مهدی رسول پناه به سید جلال حسینی یادآوری کرد که هرگونه واکنش منفی یا رفتاری غیرحرفه‌ای ازسوی او می‌تواند باعث برهم خوردن نظم و آرامش تیم و جوان تر‌های پرسپولیس شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.