حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
پچ پچ و صحبت های در گوشی در تمرین پرسپولیس

سیدجلال حسینی، عصبانی از نیمکت‌نشینی

  • کد خبر: ۳۳۲۹۳
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
سیدجلال حسینی، عصبانی از نیمکت‌نشینی
کاپیتان پرسپولیسی‌ها حسابی از اینکه در دوران پساکرونا، گل‌محمدی به او توجهی ندارد و نیمکت‌نشینش کرده عصبانی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاید یکی از مهمترین چالش ها برای گل محمدی در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر انتخاب دو بازیکن میانی در خط دفاعی بوده باشد. جایی که در نیم‌فصل اول و دوران مربیگری گابریل کالدرون نیز محلی برای پرداختن به شایعات پیرامون اختلاف در رختکن شده بود اما کالدرون پس از ترک ایران، آن را تکذیب کرد.


کادر فنی جدید پرسپولیس اما با شروع ادامه بازی‌ها از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع این تیم استفاده کرده تا سید جلال حسینی که با مصدومیت کهنه خود دست و پنجه نرم می‌کند روی نیمکت بنشیند.


سید جلال که دردقیقه 1+90 بازی با پیکان به زمین فرستاده شده بود تا وقت کشی کند در دیدار بعدی با شاهین بوشهر منتظر چراغ سبز یحیی برای بازگشت به جمع یازده مرد اصلی پرسپولیس بود اما چنین اتفاقی نیافتاد!


یحیی گل محمدی کاپیتان اول تیمش را روی نیمکت نشاند و حتی یک دقیقه هم به سید جلال حسینی فرصت بازی نداد.


حالا از تمرینات پرسپولیس شنیده می شود پچ پچ ها آغازشده و سید جلال حسینی هم بسیار عصبانی است.


اگر ظرف امروز و فردا یا حتی پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس بغض فروخورده سید جلال ترکید و او مصاحبه ای توفانی انجام داد، چندان تعجب نکنید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->