صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۳۳۶۲۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶
پاسخ مدیران شهری به مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به روزنامه شهرآرا به وضعیت سیستم سرمایشی برخی‌اتوبوس ها انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: سوار یکی از اتوبوس مسیر۷ شدم. متأسفانه در این هوای گرم، شیشه های اتوبوس با پیچ مسدود شده بود و امکان باز شدن وجود نداشت. از طرف دیگر، راننده اتوبوس کولر را روشن نمی کرد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

شهروند دیگری نیز به وضعیت خط۳۱  انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس دهی این خط شد. در متن پیام شهروند آمده است: برای خط۳۱ هر نیم ساعت یک مینی بوس می آید و همان ابتدای خط(پایانه آزادی) پر می شود. لطفا تعداد مینی بوس های خط مذکور را افزایش دهید.

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی به پیام های این شهروندان از این قرار است: درباره شرایط و سیستم سرمایشی اتوبوس ها از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور بررسی درخواست اعلامی، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق(تاریخ، زمان و کد ناوگان) به شماره تلفن ۳۰۰۰۸۸۸۸  سامانه پیام کوتاه سازمان، اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم باشد.

همچنین در رابطه با وضعیت سرویس دهی خط ۳۱  باید به این نکته اشاره کنیم که اختصاص اتوبوس و مینی بوس به هر خط براساس میزان مسافر جابه جاشده در آن خط برنامه ریزی می شود. درحال حاضر خط۳۱  با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه، درحال سرویس دهی به شهروندان محترم است. طی بررسی سامانه نظارت تصویری(AVL) خط مدنظر از جهت آمار ناوگان وضعیت مناسبی دارد.




ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.