صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تحویل ۹۰۰۰ خودرو از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به مشتریان | ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر برای خرید خودرو K132

  • کد خبر: ۳۳۸۶۷
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
  • ۲
 قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گفت: درخصوص خودرو K۱۳۲ در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود، اما اکنون ۶۰ هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن‌ناقدی در نشستی خبری با بیان اینکه پس از اتمام تحویل خودروها، دور جدید فروش فوق‌العاده آغاز خواهد شد، گفت: از ۲۵ آبان ماه سال ۹۸ ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای فروش فوری نداشته است و همه فروش‌های فوری قبل از زمان تعهد تحویل داده شده است.

 

وی با بیان این که با افزایش تولید به دنبال کاهش تعهدات معوق هستیم، گفت: در ۴ ماه نخست امسال و ۶ ماه پایانی سال گذشته ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای خود ایجاد نکرده است.

 

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران با اشاره به اینکه با روند کنونی تولید و تحویل خودرو به مشتریان، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول این خودرو به روز شده است گفت: البته از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ۹۳ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است.

 

ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودرو‌های ناقص، تعداد خودرو‌های تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی، کاهش توقف خودرو‌ها در نمایندگی‌ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: در فروش فوق العاده ١٥هزار دستگاهی اخیر هم تا به امروز ٩ هزار دستگاه از خودرو‌ها تحویل شده است.

 

به گفته ناقدی، در حال ایجاد میز کار مشتری هستیم که بخش‌های مختلفی را، چون امداد خودرو و خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. در این سیستم مشتریان نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود را خواهند داشت.

 

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، افزود: در خصوص خودرو K۱۳۲ در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود ما سعی کرده‌ایم با داخلی سازی قیمت نهایی را کاهش دهیم و در حال حاضر هم ۶۰ هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
قاسم
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مدیر محترم ایران خودرو. چرا ماشینی که پلاک شده و شماره بدنه و... داره خوتون نمی فرستید؟ یک نفر در شمال ویا جنوب کشور با اینهمه منع عبور و مرور و کرونا و ... چگونه بیاد خراسان ماشینش رو تحویل بگیره . وقتی به نمایندگی که ثبت نام کردی میری میگن ماشینت آماده هست ولی تریلی ندارند آقا این دیگه چه حرفیه!
لطفا تدبیری درست اندیشه کنید .
فرشاد
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
من سمند دوگانه ثبت نام کردم تحویل اسفند ۹۸ بوده هنوز تحویل ندادن ماشین توی پارکینگ ایران خودرو تبریز زیر آفتاب وداره داغون میشه میگن شماره گذاری نشده! به ناجا زنگ میزنم میگه ایرانخودرو مشکل داره! به ایرانخودرو زنگ میزنم میگه ناجا شماره گذاری نمیکنه! به محیط زیست زنگ زدم میگه ما تایید کردیم وزارت صمت تایید نمیکنه ! به وزارت صمت زنگ زدم میگه به جمع بندی نرسیدیم چون ایرانخودرو و ناجا با هم مشکل دارن! خدا از تک تکتون نگذره که ۶ ماهه بدون ماشین دارم عذاب میکشم که ۴ نفر باهم کل کل دارن!