افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

  • کد خبر: ۳۳۶۵۶
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران
امروزه خودرو‌های کراس‌اوور طرفداران فراوانی در بین مردم ایران پیدا کرده‌اند و همین امر باعث شده تا اکثر خودروسازان حاضر در بازار داخلی، سعی در ارائه یک یا چند خودرو کراس‌اوور و شاسی‌بلند به بازار کشور داشته باشند؛ در این مطلب به معرفی چند شاسی بلند چینی موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت
 به گزارش شهرآرانیوز، یکی از عوامل موفقیت چینی‌ها در بازار ایران معرفی شاسی‌بلند‌های نسبتاً باکیفیت باقیمت پایین‌تر از شاسی‌بلند‌های کره‌ای و ژاپنی است. چند سالی می‌شود که شاسی‌بلند سواری متعلق به عده‌ای خاص از مردم ایران نیست و افراد با توانایی‌های مالی کمتر نیز به لطف حضور چینی‌ها توانسته‌اند خرید شاسی‌بلند را تجربه کنند.
 
از ابتدای دهه ۹۰ شمسی با ورود این‌گونه خودرو‌ها هرساله فروش آن‌ها نیز افزایش پیداکرده است. هم‌اکنون نیز افراد زیادی در ایران قصد خرید شاسی‌بلند چینی را دارند. به همین دلیل ما فهرستی از بهترین شاسی‌بلند‌های چینی که در بازار ایران موجود هستند را برای شما تهیه‌کرده‌ایم تا در زمان انتخاب بین گزینه‌های مختلف دید بهتری داشته باشید.


بی وای دی S۷
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

بزرگترین، پرآپشن و خوش استایل‌ترین شاسی‌بلند چینی و دیفرانسیل جلو موجود در ایران در مقطع فعلی،   است  S۷ که از پلتفرم نسل لکسوس RX مدل ۲۰۱۰ سود می‌برد که با وزنی حدود ۱٫۸ تن، از موتوری قدرتمند و توربو با حجم ۲ لیتر و نیروی ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر سود می‌برد و در میدان نبرد خودرو‌هایی مانند سانتافه، کولیوس و تویوتا راو۴ را به راحتی کنار خواهد زد. از مهمترین آپشن‌های این خودرو میتوان به صندوق برقی، سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ و ۷ نفره بودن آن اشاره کرد.   شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۰ ثانیه است.


هاوال H۲
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

با داشتن موتوری ۱۵۰۰سی‌سی توربوی ۱۴۰ اسبی، محصولی است قابل اعتنا که علاوه بر حضور بسیار موفق در بازار چین، توانسته در استرالیا، کشور‌های حوزه خلیج فارس و آمریکای جنوبی هم خوش بدرخشد. تنها شاسی‌بلند حاضر در بین محصولات چهار ستاره کیفی کشور علاوه بر ابعاد مناسب اتاق یک کراس‌اوور کامپکت با سطح امکانات عالی است که به صورت دیفرانسیل جلو طراحی شده و ظاهر نسبتا جذابی هم دارد. اچ۲ که وزنی معادل ۱۵۷۵ کیلوگرم دارد


چری تیگو ۷
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

سازنده چینی این محصول  ادعا می‌کند تیگو۷ همین حالا توان رقابت با کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را دارد که البته اندکی اغراق آمیز است، ولی نباید منکر توانایی‌های تیگو۷ شد. به لطف زبان جهانی طراحی چری، این شاسی‌بلند کوچک ۱۴۴۰ کیلوگرمی توانسته نظر مثبت خریداران ایران را به خود جلب کند ضمن اینکه موتور توربوی ۱٫۵ لیتری ۱۴۷ اسبی در کنار فضای داخلی مدرن و قیمتی کمتر از نصف رقبای کره‌ای از عناصر افزایش جاذبه تیگو۷ هستند. محصول دیفرانسیل جلوی چری را باید یکی از پرآپشن‌ترین گزینه‌های موجود در بازار محصولات چینی دانست.


بورگوارد BX۷ نه چینی است نه آلمانی!
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

محصولی وارداتی  که ۷ نفر گنجایش داشته و در صندوق بار خود ۵۴۰ لیتر جا برای بارگیری وسایل سرنشینان دارد. BX۷ که اتومبیلی نیمه لوکس است در چین مونتاژ شده و با طول ۴٫۷۱ متر، از موتوری ۲ لیتری و ۲۲۴ اسبی نیرو می‌گیرد. تنها عضو چینی این گروه که به سیستم ۴ چرخ محرک انتخابی الکتریکی مجهز است و با وزن ۱۶۶۰ کیلوگرم، در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸ لیتر بنزین می‌سوزاند.


هایما اس۷
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

یکی از مشهورترین چینی بازار شاسی‌بلند‌ها که اخیرا به شدت پرفروش شده و بازار دست به دست کردن حواله آن داغ داغ است. موتور ۱۸۰۰ سی‌سی و توربو هایما اس۷ با داشتن ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور، قادر است این شاسی‌بلند چینی را که ۱۵۴۵ کیلگرم وزن و حدود ۴٫۵۳ متر طول دارد، در کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ برساند. اس۷ توربو که ۴ کیسه هوای ایمنی و لیست مناسبی از امکانات را با خود دارد، و جنگ سختی را با جک اس۵ و چری تیگو۵ در رده خود رقم زده است.


جک S۵
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

با ظاهری نزدیک به هیوندای توسان ۲۰۱۴، بی شک مشهورترین چینی بازار شاسی‌بلندهاست که ضمن داشتن موتور۲لیتری ۱۷۴ اسبی، وزنی ۱۵۴۰ کیلوئی داشته و به غیر از لیست مناسب امکانات، ثبات کیفی نسبتا خوبی را پس از پیمایش ۵۰ هزار کیلومتر از خود بروز داده است. محصول دیفرانسیل جلو کرمان موتور می‌باشد.



کوپا T۲۱۰ توربو
 
آشنایی با شاسی‌بلند‌های چینی در بازار خودرو ایران

گمنام گمنام، اما جنجالی. گرچه تنها به تعداد کمتر از ۱۰۰ دستگاه وارد بازار کشور شده، اما مونتاژش در صنایع خودروسازی کرمان موجب شده به موفقیت بیشتر در ایران امیدوار باشد. محصول زوتی، موتوری ۱۵۰۰ سی‌سی و ۱۵۶ اسبی داشته که در کنار جعبه دنده ۶ سرعته اتومات و وزنی ۱۶۶۱ کیلویی، شتابی معمولی را عاید راننده می‌کند. با این حال کیفیت ساخت اتاق و بدنه این محصول دیفرانسیل جلو بالا بوده و به کمک آپشن‌های متعدد رفاهی و ایمنی، لذت سواری مناسبی دارد.



منبع:پدال نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->