به گزارش شهرآرانیوز، یکی از گلایه هایی که از سوی مخاطبان به دست ما رسیده است، مربوط به سرویس دهی خط ۳۱ است.
طبق گفته شهروندان، این خط با کمبود ناوگان روبه روست و در برخی ساعات روز تنها هر نیم ساعت یک مینی بوس به پایانه آزادی می رسد. شهروندان می گویند که به دلیل تعداد اندک مینی بوس و انتظار طولانی مردم، جمعیت منتظر نیز بیشتر و در همان ابتدای خط، ظرفیت مینی بوس ها پر می شود و دیگر جایی برای سوار شدن در ادامه مسیر باقی نمی ماند. مطالبه اصلی، افزایش تعداد ناوگان این خط است.
به دنبال پیگیری پیام شهروند، عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اظهار کرد: اختصاص تعداد اتوبوس یا مینی بوس به هر خط، بر اساس میزان مسافر جابه جا شده در آن خط برنامه ریزی می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر، خط ۳۱ با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه در حال خدمت رسانی به شهروندان محترم است.
او همچنین تأکید کرد: طبق بررسی سامانه نظارت تصویری (AVL)، خط ۳۱ از آمار ناوگان مناسبی برخوردار است و روند نظارت و بهینه سازی خطوط به صورت مستمر ادامه دارد.