صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از کشف یک انبار لاستیک خودرو با ارزش بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مشهد کشف شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: یک انبار لاستیک خودرو با ارزش بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مشهد کشف شده است.


محمدجواد ساعدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودرو در یکی از محله‌های شهر مشهد کرده، موضوع در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قرار گرفت.


وی افزود: تیم بازرسی سازمان، ضمن شناسایی و کشف انبار موصوف، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل دادند و با کسب دستور مرجع قضایی این انبار را با تعداد ۴۴۳ حلقه لاستیک خارجی و ایرانی خودرو‌های سواری پلمپ کردند.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: ارزش ریالی لاستیک‌های احتکار شده، بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود. فرد متخلف به همراه پرونده تنظیم شده، جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.