صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در ۴ ماه نخست امسال؛

کسب رتبه اول درآمد غیرنقدی شهرداری منطقه ۱۰ در بین مناطق سیزده‌گانه مشهد

  • کد خبر: ۳۶۷۲۸
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
شهردار منطقه ۱۰ مشهد مقدس از کسب رتبه دوم درآمد‌های نقدی و رتبه اول درآمد‌های غیرنقدی به‌وسیله این منطقه در ۴ ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز،  احمد حافظ ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران این منطقه، اظهار کرد: در بخش درآمد‌های نقدی این منطقه با جذب حدود ۴۰ درصدی موفق به کسب رتبه دوم در بین مناطق سیزده گانه شده است.

وی با اشاره به لزوم افزایش مشارکت شهروندان در تحقق درآمد‌های پایدار، گفت: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های مالی و شهرسازی این منطقه در موضوعات وصول مطالبات، درآمد‌های پایدار، صدور پروانه و پایانکار و... رقم خورده است که نتیجه آن کسب رتبه نخست درآمد‌های غیر نقدی و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌باشد.

علی احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری منطقه ده نیز افزود: این منطقه تا پایان تیرماه با جذب ۲۰ درصد درآمد غیرنقدی موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق سیزده گانه گردید.

وی بیان اینکه همراهی شهروندان با شهرداری موجب افزایش سرانه‌های شهری در بخش‌های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و... می‌شود، تصریح کرد: هر چه شهروندان در برنامه‌ها و پرداخت عوارض با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند به همان میزان فعالیت‌های عمرانی نیز افزایش خواهد داشت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.