صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بعد از یک هفته درجا زدن بورس و ریزش نماد‌های شاخص ساز، قیمت اغلب نماد‌ها به کف حمایتی رسید و محدوده جذاب خرید را ایجاد کرد. این اتفاق باعث شد که امروز شنبه، عطش خرید در بازار رشد ۵۰ هزار واحدی شاخص کل را رقم بزند.
گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، امروز در پایان زمان پنجره اصلی معاملات، شاخص کل با ۵۰۱۷۳ پله صعود معادل ۲.۶۳ درصد رشد را تجربه کرد و سطح به یک میلیون ۹۵۴ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۱۰۶۲۳ پله صعود معادل ۲.۰۹ درصد رشد را تجربه کرد و به ۵۱۷ هزار واحد رسید.

بر خلاف دو هفته گذشته که نماد‌های شاخص ساز ریزشی بودند و این باعث شده بود که شاخص کل عقب‌تر از شاخص کل هم وزن بیاستد. امروز شاهد بودیم که تقاضا برای خرید نماد‌های بزرگ و شاخص ساز بورسی ارتقاء یافت و همین باعث شد که شاخص کل نسبت به شاخص هم وزن رشد بیشتری را تجربه کند.

در مجموع طی معاملات امروز در دو بازار بورس و فرابوس ۴۸۳ نماد در قیمت‌های مثبت و ۱۴۸ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. در جریان معاملات امروز بورس تا پایان ساعت ۱۳ در بازار نقدی بورس تهران ۹ میلیارد و ۹۳۳ میلیون برگ سهم به ارزش ۱۶ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار نقدی فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون برگه سهم به ارزش ۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان معامله شد.

در این گزارش نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید. همچنین زمان انجام معاملات سهام‌های بعدازظهری هنوز ادامه دارد؛ که در جدول زیر می‌بینید.

زمان معاملات نمادهای بعد از ظهری:

نمادهایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:

نمادهای موثر بر شاخص کل بورس:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه محمدی
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بایلام نمرید واراد یازی بورس ویهاممونم رادیدبم چه میکنید چراخیا نمبکنید من مبخوام خودم انتهاب کنم سهامم رانمبفهمی ؟؟